Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
OoPee sanoi:
Jos mä ja sä mennään yhdelle niin onhan se teoriassakin kaksi olutta, mutta käytännössä about tynnyrillinen :)
Nyt kun Mylliskin tuli esiin, niin eikös sulla ollu jotain kaljasaamisia siltä. :doubtful:

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Mulle kuuluu puolet! Et olis muuten muistanut koko asiaa! :ahem: :doubtful:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
VR sanoi:
Mulle kuuluu puolet! Et olis muuten muistanut koko asiaa! :ahem: :doubtful:
Moon jalomielinen ja pistän koko paskan kolmeen osaan. Yks kolmannes mulle, yks kolmannes sulle ja se loppu kolmannes ei oo Myllikselle vaan meille krapulajuomiks :ahem: :ahem: :ahem:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
En sitten edes ehtinyt töistä kotiin, kun jo soitettiin illan työprojektista. Hommaa aikaistettiin parilla tunnilla, joten en ehdi kotona tekemään mitään järjellistä enkä järjetöntäkään tänään:nope: :thumbdown :mad:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Saunassa ehdin hikiseen käymään ja vielä pitäisi jatkaa duunia:nope:

Sairasta:thumbdown

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Mä käyn lähestulkoot poikkeuksellisesti saunassa hikisenä :eek!:
En ole yllättynyt:thumbup:

Positiivisena asiana mainittakoon, että saunominen tapahtui tällä kertaa työaikana:D

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Vihdoin yhteydet firman verkkoon poikki. Nyt tosin olen itsekin niin poikki, että tekisi mieli mennä samantien nukkumaan. Kyllä on vaikeaa, kun ei tiedä mihin tämän kaiken vapaa-ajan käyttäisi:jaska: :jaska: :jaska:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Huomenta. Eipä olisi jaksanut nousta töihin. Onneksi väsy katosi saman tien kun nousin sängystä ylös.

Kiireet jatkuvat, mutta pitkä viikonloppu tiedossa, osin jopa puhelimen kantamattomissa:thumbup:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Jaahans. Tästäkin päivästä tulee sitten tällainen:nope: :thumbdown :jaska: :jaska:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Sam sanoi:
Jaahans. Tästäkin päivästä tulee sitten tällainen:nope: :thumbdown :jaska: :jaska:
:D :D :D :D

Jos itsellä menee vähän mollivoittoisemmin niin käynti UP-toikissa saa aina hyvälle tuulelle:)

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Jones sanoi:
:D :D :D :D

Jos itsellä menee vähän mollivoittoisemmin niin käynti UP-toikissa saa aina hyvälle tuulelle:)
Odotapas, jahka illalla vedän pari litraa kaljaa vauhdilla kitusiin ja rupean lasettamaan tekstiä tänne:rolleyes: :thumbup:

...ellen sitten tee duunia koko iltaa ja yötä:mad_old:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
yskii, köhii, räkii... :eek!:

Terkkuja himbestä! :doubtful:
TAAS:eek!: :eek!: :eek!:

Jätkähän on käyttänyt jo tänä vuonna enemmän sairaslomapäiviä kuin minä koko työurallani yhteensä:eek: