Sam
Muumipappa
Minä joudun tänään tekemään duunia kotoakin vaikka ei huvitaTblair sanoi:Kotona. Ei toihin tanaan. Ei huvittanu.
Minä joudun tänään tekemään duunia kotoakin vaikka ei huvitaTblair sanoi:Kotona. Ei toihin tanaan. Ei huvittanu.
"Yhdet kaljat" on monikossa.OoPee sanoi:Mä en muista koskaan palanneeni yhdeltä, mentyä tuli useemminkin
Jos mä ja sä mennään yhdelle niin onhan se teoriassakin kaksi olutta, mutta käytännössä about tynnyrillinenTblair sanoi:"Yhdet kaljat" on monikossa.
Nyt kun Mylliskin tuli esiin, niin eikös sulla ollu jotain kaljasaamisia siltä. :doubtful:OoPee sanoi:Jos mä ja sä mennään yhdelle niin onhan se teoriassakin kaksi olutta, mutta käytännössä about tynnyrillinen
Myllis sanoi:Gugguu.... :doubtful:
:eek!: :eek!: :eek!: :eek!:VR sanoi:Nyt kun Mylliskin tuli esiin, niin eikös sulla ollu jotain kaljasaamisia siltä. :doubtful:
Moon jalomielinen ja pistän koko paskan kolmeen osaan. Yks kolmannes mulle, yks kolmannes sulle ja se loppu kolmannes ei oo Myllikselle vaan meille krapulajuomiks :ahem: :ahem: :ahem:VR sanoi:Mulle kuuluu puolet! Et olis muuten muistanut koko asiaa! :ahem: :doubtful:
En ole yllättynyt:thumbup:OoPee sanoi:Mä käyn lähestulkoot poikkeuksellisesti saunassa hikisenä :eek!:
Sam sanoi:Jaahans. Tästäkin päivästä tulee sitten tällainen:nope: :thumbdown :jaska: :jaska:
Odotapas, jahka illalla vedän pari litraa kaljaa vauhdilla kitusiin ja rupean lasettamaan tekstiä tänne :thumbup:Jones sanoi:
Jos itsellä menee vähän mollivoittoisemmin niin käynti UP-toikissa saa aina hyvälle tuulelle
TAAS:eek!: :eek!: :eek!:OoPee sanoi:yskii, köhii, räkii... :eek!:
Terkkuja himbestä! :doubtful: