Miguel
beagle
Taisit vittuillaksi suurennella kuvaa itsestäs.Nopeahuoli sanoi:Mut ma puolestani oon ihan just tallanen oikeestikin: leventeleva ja vittuileva.
Ryytykaa.
Taisit vittuillaksi suurennella kuvaa itsestäs.Nopeahuoli sanoi:Mut ma puolestani oon ihan just tallanen oikeestikin: leventeleva ja vittuileva.
Ryytykaa.
Siis ihan oikeastihan minä olen itse positiivisuus sekä optimismin perikuva:eek!: :eek!: :thumbup:Jones sanoi:Ei ole seuraavaa ongelmaa, on vain iso kasa haasteita.
Jotka kyllä ei ihan heti tässä lopu![]()
Positiivisuus, positiivisuus, muistakaa ml ja Sam:ahem:
Hyvää matkaaml sanoi:Huomenta.
Lomapäivänä jo näin aikaisin ylhäällä. Vartin sisään liikkeelle kohti Tallinnaa.
Paperin pyörittämiseen:thumbup:Jones sanoi:Huomenta!
Mihinköhän käyttäisi luutuutti-vartin tänään? Mulla on nimittäin skeduloituna 15 min joka päivä toukokuuhun asti sitä varten.![]()
Osta sininen spriiliukoinen tussi. Avaa suusi. Värjää hammas siniseksi. Osta viinaa. Juo viinaa kunnes väri lähtee hampaasta. Toista tarvittaessa.Jones sanoi:Huomenta!
Mihinköhän käyttäisi luutuutti-vartin tänään? Mulla on nimittäin skeduloituna 15 min joka päivä toukokuuhun asti sitä varten.![]()
Mulla menee niin kauan viinan juomiseen ettei se vartti riitä kuin sen sinisen tussin ostamiseenAJ sanoi:Osta sininen spriiliukoinen tussi. Avaa suusi. Värjää hammas siniseksi. Osta viinaa. Juo viinaa kunnes väri lähtee hampaasta. Toista tarvittaessa.
Vartti on sangen venyvä käsite siinä vaiheessa, kun viinaa aletaan juomaan.:alppu:Jones sanoi:Mulla menee niin kauan viinan juomiseen ettei se vartti riitä kuin sen sinisen tussin ostamiseen![]()
Pari tuntia on sangen venyvä käsite, kun aletaan ylitöitä tekemään.Sam sanoi:Napsahti sitten nakki illaksi. Ylitöitä tiedossa taas pariksi tunniksi:nope:
Kuten myös yksi!AJ sanoi:Vartti on sangen venyvä käsite siinä vaiheessa, kun viinaa aletaan juomaan.:alppu:
Ikinä en ole moista havainnut:mad_old: :jaska: :thumbdownAJ sanoi:Pari tuntia on sangen venyvä käsite, kun aletaan ylitöitä tekemään.
Minulla tuo on pitänyt hyvinOoPee sanoi:Kuten myös yksi!
Mä en muista koskaan palanneeni yhdeltä, mentyä tuli useemminkinSam sanoi:Minulla tuo on pitänyt hyvinJopa opiskeluaikana, kun menin baariin yhdelle, niin se jäi yhteen ellei sitten joku tarjonnut...