Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Jones sanoi:
Ei ole seuraavaa ongelmaa, on vain iso kasa haasteita.

Jotka kyllä ei ihan heti tässä lopu;)

Positiivisuus, positiivisuus, muistakaa ml ja Sam:ahem:
Siis ihan oikeastihan minä olen itse positiivisuus sekä optimismin perikuva:eek!: :eek!: :thumbup:

-edit- ja kuten ml totesi, niin tänne on helppo purkaa omaa oloaan. Kiitoksia vain kaikille kavereille:thumbup:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Huomenta.

Eipä taas meinannut päästä sängystä ylös. Onneksi olen kuitenkin heti noustuani virkeä eikä väsy jää päälle. Kiireinen päivä jälleen tiedossa, mutta ilmeisesti jo parin viikon päästä tilanne helpottuu.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Huomenta!

Mihinköhän käyttäisi luutuutti-vartin tänään? Mulla on nimittäin skeduloituna 15 min joka päivä toukokuuhun asti sitä varten.:D

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Jones sanoi:
Huomenta!

Mihinköhän käyttäisi luutuutti-vartin tänään? Mulla on nimittäin skeduloituna 15 min joka päivä toukokuuhun asti sitä varten.:D
Paperin pyörittämiseen:thumbup:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Jones sanoi:
Huomenta!

Osta sininen spriiliukoinen tussi. Avaa suusi. Värjää hammas siniseksi. Osta viinaa. Juo viinaa kunnes väri lähtee hampaasta. Toista tarvittaessa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tää on aika paperitonta touhua entiseen duuniin verrattuna. Siinä oli Ryssän rautatierahtikirjassa 7 sivua, 6 kakspuolista kopiota siitä ja neljä kauppalaskukopiota. Jos oli esim. 10 autoa ja jokaisesta 4 kopsua niin paperinivaskassa oli kaikkiaan 53 sivua.:rolleyes:

...ja jokunen leima...:D

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
AJ sanoi:
Osta sininen spriiliukoinen tussi. Avaa suusi. Värjää hammas siniseksi. Osta viinaa. Juo viinaa kunnes väri lähtee hampaasta. Toista tarvittaessa.
Mulla menee niin kauan viinan juomiseen ettei se vartti riitä kuin sen sinisen tussin ostamiseen:(

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Jones sanoi:
Mulla menee niin kauan viinan juomiseen ettei se vartti riitä kuin sen sinisen tussin ostamiseen:(
Vartti on sangen venyvä käsite siinä vaiheessa, kun viinaa aletaan juomaan.:alppu:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Mutta jos sana "vartti" liitetään sanoihin "viis miestä ja", niin saadaan jo hyvinkin täsmällinen lausahdus "Viis miestä ja vartti", mikä tarkoittaa sitä, että hahmo, josta tätä lausahdusta käytetään, juo viisi miestä pöydän alle ja jatkaa vielä vartin, ettei tule jälkikäteen mitään sanomista.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Minulla tuo on pitänyt hyvin:eek: Jopa opiskeluaikana, kun menin baariin yhdelle, niin se jäi yhteen ellei sitten joku tarjonnut...
Mä en muista koskaan palanneeni yhdeltä, mentyä tuli useemminkin :D