Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
TAAS:eek!: :eek!: :eek!:

Jätkähän on käyttänyt jo tänä vuonna enemmän sairaslomapäiviä kuin minä koko työurallani yhteensä:eek:
Mitennii tänä vuonna? :doubtful:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Mitennii tänä vuonna? :doubtful:
Noh, otetaan nyt varmuuden vuoksi tarkistettuna ajanjaksona tästä vuosi taaksepäin, joten ei tule ainakaan puhuttua puuta heinää.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Noh, otetaan nyt varmuuden vuoksi tarkistettuna ajanjaksona tästä vuosi taaksepäin, joten ei tule ainakaan puhuttua puuta heinää.
Todennäköisesti.

Vittu mikään ihme oo, että tuolla meitin avokonttorissa kaatuu miestä ja naista kuin heinää, on meinaan niin perseestä toi ilmastointi. Alin lämpötila, joka me ollaan koskaan siinä toimistossa bongattu on 24.7 astetta ja se on heti aamulla, kun toimistossa ei oo vielä kukaan. Iltapäivällä ollaan jo helposti 27 asteen hujakoilla tai sen ylikin. Asiasta on valittu (duunikaveri soittelee about kuukauden välein) niin kauan ku minä siellä oon istunu ja säännöllisesti joku tulee ja yrittää fiksata niitä systeemeitä, mutta ei se mitään auta, koska kuulemma sitä konttoria ei ole koskaan rakennettu niin monelle ihmisille ja näinollen ilmastointilaite on täysin alimitoitettu. Nyt ne vääntää sitä välillä kovemmalle, jolloin puolet jengistä valittaa vetoa ja puolet hikoilee ja sen jälkeen taas pienemmälle, jolloin kaikki hikoilee :doubtful: Pitäis kai siirtyä t-paitaan talvellakin, niin kuin aika iso osa duunikavereistakin tekee, meinaan villapaita on pikkusen turhan lämmin noissa lämpötiloissa, sisällä hikoilet, minkä jälkeen on helvetin terveellistä mennä ulos pakkaseen :doubtful:

25 on muuten maximilämpö, joka toimistossa sais olla, joten itseasiassahan meidän ei edes tarttis istua tuolla. Samoin on ilma aivan liian kuivaa :rolleyes:

elle

-------
OoPee sanoi:
yskii, köhii, räkii... :eek!:

Terkkuja himbestä! :doubtful:
Paranemisia .. perjantai ei ole kiva päivä sairastaa!

Mulla taas olisi vielä viikko opintovapaata jäljellä, mutten millään malttanut pysyä poissa töistä.

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Mulla on taas vähän päinvastoin. Täällä on niin kova ilmastointi, että kesäisin porukkaa on ulkona lämmittelemässä. Mulla on lämpötilansäätönuppi niin lämpimässä kuin mahdollista. Tällä hetkellä lämpötila on suht OK, mutta kyllä porukka paleleekin.

En silti vaihtais tätä OoPeen byrooseen (tuon kuvauksen perusteella). Ja onneksi on oo avokonttorissa, en oo tainnut koskaan mainita ;) .

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Täälläkin ilma sekä ilmapiiri on aivan surkeaa:nope: Taidan lähteä kohta tuulettumaan naapurikaupunkin.

Ei taida työviikko loppua vielä tähän päivään:nope: :jaska:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
elle sanoi:
Paranemisia .. perjantai ei ole kiva päivä sairastaa!

Mulla taas olisi vielä viikko opintovapaata jäljellä, mutten millään malttanut pysyä poissa töistä.
:D :D :D

.. tänään ois varpajaiset :eek!:

elle

-------
Jengi puhuu jostakin ilmastoinnin hienosäädöistä .. meillä avattaisiin vain ikkunat, ellei niitä olisi maalattu pokista umpeen!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
elle sanoi:
Mitkä ne on?

(.. kuulostaa ihan joltakin pääsiäistouhulta)
tuore isä tarjoaa sikareita ja juotavaa :ahem:

edit. mainitaan vielä, että olen vieraana, en tarjoajana ;)

elle

-------
Taidan häipyä ja käydä kotimatkalla valuttelemassa joltain viinitilalta bidonia viikonlopuksi. Tulinkin vain aamupäiväksi koneelle, omani kun ei sattuneista syistä ole aivan toimintakunnossa.

Viikonloppuja ja Jaskalle iltaa!

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Voi tutuntutuntuttu:mad: :mad_old: :mad_old:

Minkä ihmeen takia juuri pe iltapäivänä kaikki tulevat kyselemään typeriä työasioita:mad:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Takki on jo aivan tyhjä ja vielä pitäisi jokunen tunti jaksaa tänään:nope:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Nyt meni hermot aivan vieressä oleviin paskanjauhajiin:mad_old: :mad_old: :mad_old: :mad_old: :mad_old:

Mentävä taas rauhoittumaan ja tekemään duunia toisesta paikasta:jaska: