Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Lähettääkö tuo häly automaattisesti savusukeltajat paikalle? Siinäkin olisi hyvän lööpin ainekset

Suomalaismies vaarassa Itävallassa!

Liekit nuolivat jo kattoja, mies pelastettiin työpaikan toiletista savuavien papereiden keskeltä. Kiittämätön uhri puri yhtä savusukeltajaa jalkaan ja paskansi toisen syliin.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
ml sanoi:
Heitä tulemaan kunnon rapo. Henkilökuntaa kannattaa varoittaa hyvissä ajoin sisäisellä postilla, jos homma tuntuu karkaavan käsistä näin ennakkoon.

Ma luulen etta OoPeella ois kuvakin tosta, mutta se ei kehtaa nayttaa sita... :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
ml sanoi:
Lähettääkö tuo häly automaattisesti savusukeltajat paikalle? Siinäkin olisi hyvän lööpin ainekset

Suomalaismies vaarassa Itävallassa!

Liekit nuolivat jo kattoja, mies pelastettiin työpaikan toiletista savuavien papereiden keskeltä. Kiittämätön uhri puri yhtä savusukeltajaa jalkaan ja paskansi toisen syliin.
Juu, palokunnan pitäs olla paikalla muutamassa minuutissa hälytyksen annosta :D :D :D

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Voi tuhannen tulimaista. :mad: Pitää lähteä asiakaskäynnille kesken hyvien :rolleyes: juttujen. No, pitäähän sitä laskutusta tienata välillä, eikä vain istua tuolissa.

Matkalla vois haukata hieman savunmuodostusainetta.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
OoPee sanoi:
Muista tarkistaa asiakkaan saniteettitilojen kunto :)
Joo, sinne oliski hyvä latasta. Neideille on sellainen pieni standardit nippa nappa täyttävä yhden istuttava (olen tarkistanut :eek: ).

MIEHILLE on taas varattu normaalikokoinen inva wc.

- kunnon kahvat
- paljon työtilaa pöntön ympärillä
- hätänappula pöntön vieressä
- asiallinen lavuaari
- paljon ilmaa savun kehittämistä varten
- vähän miehiä toimistossa (ei jonoa)
- vartiointiliike alakerran aulassa
- vpk melkein samassa korttelissa
- pitkät ja sokkeloiset käytävät

TÄYDELLISTÄ :ahem:

elle

-------
Perjantai!

Mä olen aivan kimalteessa .. tarkemmin tätä kiillettä on jo ihan kaikkialla.

(Täällä on muuten karnevaalipäivä ja kävin aamulla maskeeraamassa naapurin pikkulikat. Vähän vanhemmat tytöt lähtee sitten illalla Hiltoniin)

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Jaahans, josko sitä sitten tänään vetäisisi pienet känöset:( ellei totaalinen uupelo iske sitä ennen:(

Whittu:mad_old: