Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Kenen idea oli pitää firman pikkujoulut torstaina... todella tehokas työpäivä tänään :rolleyes:
Ett silleen!!!!!!!

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
OoPee sanoi:
Ponnistuskahvat! :ahem:
Nyt ois käyttöä niille, mutta ehdin jo poistua asiakkaan tiloista. Taidanpa pantata vielä hetken ja käyn kiekan itämaisessa ravintolassa. :ahem:

Kylä kohta lähtee ...

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Joo, mä kävin kans äsken syömässä - kiinalaista pöperöä seisovasta pöydästä :nope:

Ei ole valkoisen miehen hommaa tuollainen, nyt pitäisi sitten puolelta pitää yksi palaveri. Mä joko:
a: nukahdan sinne. :(
b: pakki ilmoittaa, ettei sitä ole vielä tänään kunnolla tyhjennetty :thumbdown

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Ma unohdin eilen syoda lounaan kokonaan, tuli liikaa paiskittua duunia, mutta nyt on rapo ja taas yks patentti kirjotettu, joten viikon duunit on pulkassa. :ahem:

Nyt voi relata. Taidankin kayda hakemasta pakkasesta yhden lihiksen. :)

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Mulla tuli huomaamatta kaksi peräkkäistä ruokailua firman ruokalassa. Ei tullut kotona syötyä mitään :( Saa nähdä maistuuko tänään illallinen.

Ei ole hyvä yrittää veskiin heti ruokailun jälkeen: törkeä ryysis:thumbdown

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
En mennytkään syömään itämaiseen ravintolaan. Ajoin lähimpään ruokakauppaan ja ostin pakastepizzaa.:doubtful:

Nälkä ei lähtenyt.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Jaahans, josko sitä sitten tänään vetäisisi pienet känöset:( ellei totaalinen uupelo iske sitä ennen:(

Whittu:mad_old:
Mä vedin jo :eek!:

Oli meinaan palaveri ja tarjolla hehkuviintä. Kittasin kolme isohkoa kupillista, kun alko kyllästyttää se paskanjauhaminen :D