OoPee
Nuori ikäisekseen
vai onko :eek!: :eek!: :eek!:
Mä katoin enemmän Pepen kuonoa.OoPee sanoi:PEELO! Se on sen oikee takatassu!!!![]()
![]()
![]()
OoPee sanoi:PEELO! Se on sen oikee takatassu!!!![]()
![]()
![]()
Aivan.OoPee sanoi:Pääasia tottakai että tytär löytyi, siinä oli varmaan helpotus niin suuri, ettei ihan heti alkuun pystyny edes torumaan![]()
Mulla on tullut vastaavaa, kun olen lähtenyt hakemaan lapsia ulkoa takaisin sisälle, eikä lähipuistostakaan löytynyt. Olivat tosin jo matkalla kotiin, olimme kävelleet ristiin vaihtoehtoista reittiä. Mutta kauhun tunne tulee nopeasti ja voimakkaana.Myllis sanoi:Aivan.![]()
Puhuttiin jarkevasti asia lapi ilman torumisia, oma moka sinansa etten ollut painottanut asiaa tarpeeksi.
Mutta se fiilis kun kavelin koululta takaisin ja katselin metsaan etsien jalkia repusta tai jostain. Ei kiva.:nope:
Sulla taitaa olla itsetuhoisia ajatuksia viikonlopun lähestyessä.:nope: Ja Samkin meinaa ottaa rähinäkännit. OoPee aloitti jo ...arnold sanoi:Oli mikä oli, niin on sitten ainakin jäykkänä :thumbup:
Nyt ottamaan erä Tetristä! :doubtful:
Meirään lapsilla on kännykät nykyisin, mutta niillä on paha tapa joko jättää ne kotiin tai sitten ne innostuvat tekemään papalle laskua.Myllis sanoi:Aivan.![]()
Puhuttiin jarkevasti asia lapi ilman torumisia, oma moka sinansa etten ollut painottanut asiaa tarpeeksi.
Mutta se fiilis kun kavelin koululta takaisin ja katselin metsaan etsien jalkia repusta tai jostain. Ei kiva.:nope:
OoPee rahisee ilman kanniakin. Varma tieto.ml sanoi:Sulla taitaa olla itsetuhoisia ajatuksia viikonlopun lähestyessä.:nope: Ja Samkin meinaa ottaa rähinäkännit. OoPee aloitti jo ...
Voisi olla hyvinkin terveellinen vaikutus. Taidan vain olla liian väsynyt edes rähisemiseen:nope:ml sanoi:Sulla taitaa olla itsetuhoisia ajatuksia viikonlopun lähestyessä.:nope: Ja Samkin meinaa ottaa rähinäkännit. OoPee aloitti jo ...
Jos ei noiden kuvien julkaisu lopu, niin pistän jakoon pari paljastavaa kuvaa ellestä :mad_old: :mad_old: :mad_old:ml sanoi:Missäs se teidän UP keskieuroopan möötte olikaan. Elle lähetti mulle privana kuvan teidän pileistänne, kun yrititte yksissä tuumin juottaa tyttöparkaa kekkuliin. Elle tais korjata potin ja mennä yksin muiden tyttöjen kanssa jatkoille.
:eek!: :eek!: :eek!:
![]()
Myönnät siis? Kävit salaa ulkomailla?Sam sanoi:Jos ei noiden kuvien julkaisu lopu, niin pistän jakoon pari paljastavaa kuvaa ellestä :mad_old: :mad_old: :mad_old:
En mä oikeasti uskalla, kun elle taisi napsia pari herkullista otosta meistä muistaml sanoi:Myönnät siis? Kävit salaa ulkomailla?
Elleä kehiin !
Mulla on tosta kokemusta, tosin sinä etsittävänä osapuolenaSam sanoi:Mulla on tullut vastaavaa, kun olen lähtenyt hakemaan lapsia ulkoa takaisin sisälle, eikä lähipuistostakaan löytynyt. Olivat tosin jo matkalla kotiin, olimme kävelleet ristiin vaihtoehtoista reittiä. Mutta kauhun tunne tulee nopeasti ja voimakkaana.