Miguel
beagle
Jos mulla ois kunnon takapiha, istuttaisin sinne puun.
Mulla on siellä puu, tosin pikkusen erilainen kuin toiml sanoi:Jos mulla ois kunnon takapiha, istuttaisin sinne puun.
![]()
Annatko sä nuolla teidän koiran sun naaman?OoPee sanoi:Mulla ei oo mitään kissoja vastaan niin kauan ku ne ei pasko mun nurtsille![]()
Tosin nyt koiran oston jälkeen ovat yllättäen lakanneet paskomasta enää meidän puutarhaamme. Sen sijaan oman koiran läjiä saa sieltä korjata joka päivä :jaska: :jaska: :jaska:
Sam sanoi:Myllis: tuliko eilen illalla perille? Ajattelin vain että onko oikea nummero.
Joo, mulle kavi ihan samalla lailla tana aamuna :thumbup:OoPee sanoi:Unohdin pistää illalla vekkarin soimaan ja heräsin varttia vailla kuus ja kuudelta oli tarkotus lähtee jo duuniin. Kauheella sohotuksella ajoin parran, peisn hampaat ja huuhtelin munat ja vielä kerkesin. Paskalla tosin en kerinny käymään ja aamiainenkin jäi syömäti![]()
Niijja Noubellaml sanoi:Mä katoin enemmän Pepen kuonoa.![]()
Takatassu tai jorma, niin koira on ruma. Millainen isäntä, sellainen koira. Kuulemma panssarikenraali Pattonilla oli tollainen panssarinyrkki.
Kuinka tämän koiran äly ilmenee?Nopeahuoli sanoi:Niijja Noubella![]()
Mukavenpaa ja alykkaampaa koiraa saa etsia. Sanoo naa nallekarhukoirien omistajat mita tahansa![]()
Pääset nuuhkimaan vai rohkenet nuuhkia? Tänään aikaisemmin tuli todettua, että OoPee naukkailee keskellä työpäivää, että uskaltaa aloittaa työpaikalla keskusteluja.Nopeahuoli sanoi:Eihan tuo ole koira. Son mayrakoira ja sen kun vedat, niin paaset nuuhkimaan naisen persetta.
Varma tieto.
Finskiä kokeilin. Oli kyllä vähän arveluttava numero mun puhelimessaMyllis sanoi:Ei kylla tullunna... :doubtful:
Finski numeroon vaiko Sneidsin numeroon?
Mutta eikös sauna ollutkin siisti:thumbup:elle sanoi:.. sitä rempattua saunaa vain yritin kuvata!
Sama juttu, vaikka meidän puumme häiritseekin paria naapuriaOoPee sanoi:Mulla on siellä puu, tosin pikkusen erilainen kuin toi![]()