Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
OoPee sanoi:
Mulla ei oo mitään kissoja vastaan niin kauan ku ne ei pasko mun nurtsille :mad:

Tosin nyt koiran oston jälkeen ovat yllättäen lakanneet paskomasta enää meidän puutarhaamme. Sen sijaan oman koiran läjiä saa sieltä korjata joka päivä :jaska: :jaska: :jaska:
Annatko sä nuolla teidän koiran sun naaman?

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
OoPee sanoi:
Unohdin pistää illalla vekkarin soimaan ja heräsin varttia vailla kuus ja kuudelta oli tarkotus lähtee jo duuniin. Kauheella sohotuksella ajoin parran, peisn hampaat ja huuhtelin munat ja vielä kerkesin. Paskalla tosin en kerinny käymään ja aamiainenkin jäi syömäti :rolleyes:
Joo, mulle kavi ihan samalla lailla tana aamuna :thumbup:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
ml sanoi:
Mä katoin enemmän Pepen kuonoa.:eek:

Takatassu tai jorma, niin koira on ruma. Millainen isäntä, sellainen koira. Kuulemma panssarikenraali Pattonilla oli tollainen panssarinyrkki.
Niijja Noubella :rolleyes:

Mukavenpaa ja alykkaampaa koiraa saa etsia. Sanoo naa nallekarhukoirien omistajat mita tahansa ;)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Eihan tuo ole koira. Son mayrakoira ja sen kun vedat, niin paaset nuuhkimaan naisen persetta.

Varma tieto.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Nopeahuoli sanoi:
Eihan tuo ole koira. Son mayrakoira ja sen kun vedat, niin paaset nuuhkimaan naisen persetta.

Varma tieto.
Pääset nuuhkimaan vai rohkenet nuuhkia? Tänään aikaisemmin tuli todettua, että OoPee naukkailee keskellä työpäivää, että uskaltaa aloittaa työpaikalla keskusteluja.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Lähden muuten juuri lasten kanssa saunaan. On heidän jälkeensä huomattavasti kevyempi siistiä sauna kuin eräiden:mad:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Noin. Illan eka kalja kumottu, yhden pintin Karhu 8,0 prossan vahvuisena. Rupeaa jo vähän hartioiden jumi helpottamaan.