Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
ml sanoi:
Mä siunaan lapset joka ilta Herran siunauksella. Jos lapset ovat muualla yökylässä, ne soittaa mulle kännyyn ja pyytävät iltasiunauksen. Isovanhempien rukoukset eivät kelpaa :rolleyes:
Meillä ainoastaan kotona iltarukous on ehdoton vaatimus, tosin oletettavasti isovanhemmat lukevat sen myös silloin kun itse emme ole lapsia nukuttamassa.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
TeeVeestä alkais tää vuokraisäntien opetuselokuva. Oon tainnu nähdä sen ainaski pari kertaa. Astianpesukone pitäs täyttää ja saada kotikoneen filee pelastettua.

Toimi PuuCee toimi, toimi chkdsk :rolleyes: . Pahus kun ei ole käytössä mitään järkeviä levynkorjaustyökaluja. Ennen luotin Nortoniin, nyt olen muuttunut skeptiseksi tuon lafkan tuotteisiin.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Sam sanoi:
Valitettavasti kokemus tuo skeptisyyttä mukanaan:(
Tieto lisää tuskaa ...

Tietoturvan tärkeimmät elementit ovat viisaus, pelko ja kuri. Arvaa mistä kirjasta nämä viisaudet ovat luettavissa?

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Sen jälkeen kun omalle kohdalle kosahti tapahtuma, jonka todennäköisyys on alle promillen kymmenyksen luokkaa, en ole luottanut hyvään tuuriin...

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Oliko tuosta huolimatta sinun mielestäsi opsulla puheripuli:confused:
Tota...

Kai siinä hiljaisen ja puheripulista kärsivänkin välissä joku välimuoto on, ehkä jopa useampia? :rolleyes:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Tota...

Kai siinä hiljaisen ja puheripulista kärsivänkin välissä joku välimuoto on, ehkä jopa useampia? :rolleyes:
Joo, mutta sinuun täällä nähden olit hiljainen - jopa minuun verrattuna:thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
mikä kisa muka oli mielenkiintoinen viime kaudella:doubtful:
No itteasiassa just se Silverstonen kisa oli sitä. Kimi paalulla ja suhtkoht pitkään oli epäselvää, että voisko se jopa voittaa :eek:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
No itteasiassa just se Silverstonen kisa oli sitä. Kimi paalulla ja suhtkoht pitkään oli epäselvää, että voisko se jopa voittaa :eek:
Minähän tulin jo jännityksen lauettua. Onneksi en menomatkalla saanut sakkoja, tai olisi tullut kallis olut:rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
:doubtful: minähän olin ihan normaali oma itseni :doubtful:

...tosin tuota sanoi ala-asteen ensimmäinen opettajani :D
Ja kundi vielä ihmettelee, että miks muut ei puhunu yhtä paljon.

Kysyn vaan, että MISSÄ VÄLISSÄ????? :doubtful: :doubtful: :doubtful: :doubtful:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Ja kundi vielä ihmettelee, että miks muut ei puhunu yhtä paljon.

Kysyn vaan, että MISSÄ VÄLISSÄ????? :doubtful: :doubtful: :doubtful: :doubtful:
:D :D :D :D

Kaktuskin sai aina puheenvuoron kun aukaisi suun:ahem: