Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Kattelen toisella silmällä nelosen leffaa. Bugi iski naapuriin. Paha juttu ...

Kannattaa vaan luottaa ensivaikutelmaan ihmisissä. :eek!:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
arnold sanoi:
Käsittääkseni hyvin useilla miehillä käy juuri toisinpäin, jännitys laukeaa vasta kun he ovat tulleet. :doubtful:
Aivan, mutta puhuinkin naisen tulemisesta:ahem: :ahem: :ahem:

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Juu, olutta en ole tainnut nauttia kyseisen tilaisuuden jälkeen pullollistakaan. Lonkeroa olen juonut muutaman tölkin möötten jälkeen.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
ml sanoi:
Totta, lapparin juomista ei sanota kaljoitteluksi.
Tästä keskusteltiin viimeksi tänään ruokalassa erään työkaverin kanssa, joka siis ei oikeasti ymmärrä oluista mitään (on sitä mieltä että lappari on ainoa jota voi juoda:thumbup: )

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
ml sanoi:
Kuulin jutun eräästä kaverista, joka veti penkkaripäivänä rehtorin huoneessa ketjuttomasta moottorisahasta öljyt matolle. :eek!:

Varma tieto.
Mulle itse asiassa yksi opettaja (vai oliko pappi) sanoi, että pari jätkää oli mennyt penkkaripäivänä luokkaan sisälle moottorisahalla, oikealla. Olivat toki hommanneet uuden oven tilalle. Varma en enää ole, olivatko kysyneet luvan etukäteen.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
ml sanoi:
Kuulin jutun eräästä kaverista, joka veti penkkaripäivänä rehtorin huoneessa ketjuttomasta moottorisahasta öljyt matolle. :eek!:

Varma tieto.
Juujuu, kaveristapa hyvinkin ;)

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Hmm... pitäisiköhän siirtyä ajassa muutama kymmenen vuotta taaksepäin Vietnamin metsiköihin, koneessa taitaisi olla tällä hetkellä Battlefield Vietnamin CD. :rolleyes: