arnold
Kohtalaisen turha tyyppi
Saattoi kyllä johtua siitäkin, en ole muuten sen jälkeen moista juomaa juonutkaan. :thumbup:OoPee sanoi:Mä veikkaisin Fantaa :eek!:
Saattoi kyllä johtua siitäkin, en ole muuten sen jälkeen moista juomaa juonutkaan. :thumbup:OoPee sanoi:Mä veikkaisin Fantaa :eek!:
Ja vielä ihmettelet sitä oopeen istumajuttua:doubtful:ml sanoi:Määenuskoettäkatoitte. Pelasitte jotain lätkää pleikkarilla tai
![]()
Sam sanoi:Minähän tulin jo jännityksen lauettua.
Ei vaan tälläml sanoi:Määenuskoettäkatoitte. Pelasitte jotain lätkää pleikkarilla tai
![]()
Aivan, mutta puhuinkin naisen tulemisesta:ahem: :ahem: :ahem:arnold sanoi:Käsittääkseni hyvin useilla miehillä käy juuri toisinpäin, jännitys laukeaa vasta kun he ovat tulleet. :doubtful:
En oo minäkään juonnu lonkkua sen jälkeenarnold sanoi:Saattoi kyllä johtua siitäkin, en ole muuten sen jälkeen moista juomaa juonutkaan. :thumbup:
Ei kyllä hirveen montaa litraa sitäkään :eek!:Sam sanoi:Mutta minuun on olutta uponnut litra jos toinenkin:nope:
Riippuu ihan mistäOoPee sanoi:Ei kyllä hirveen montaa litraa sitäkään :eek!:
ööliä!Sam sanoi:Riippuu ihan mistä![]()
...vai mitä oikein tarkoitit:doubtful: :eek!:
Ei edelleenkään aukea, vaikka yksi vaihtoehto (ei mitenkään kaksimielinen) onkin mielessäOoPee sanoi:ööliä!
Kuulin jutun eräästä kaverista, joka veti penkkaripäivänä rehtorin huoneessa ketjuttomasta moottorisahasta öljyt matolle. :eek!:OoPee sanoi:Ei vaan tällä
![]()
Tästä keskusteltiin viimeksi tänään ruokalassa erään työkaverin kanssa, joka siis ei oikeasti ymmärrä oluista mitään (on sitä mieltä että lappari on ainoa jota voi juoda:thumbup: )ml sanoi:Totta, lapparin juomista ei sanota kaljoitteluksi.
Mulle itse asiassa yksi opettaja (vai oliko pappi) sanoi, että pari jätkää oli mennyt penkkaripäivänä luokkaan sisälle moottorisahalla, oikealla. Olivat toki hommanneet uuden oven tilalle. Varma en enää ole, olivatko kysyneet luvan etukäteen.ml sanoi:Kuulin jutun eräästä kaverista, joka veti penkkaripäivänä rehtorin huoneessa ketjuttomasta moottorisahasta öljyt matolle. :eek!:
Varma tieto.
Sam sanoi:Ei edelleenkään aukea, vaikka yksi vaihtoehto (ei mitenkään kaksimielinen) onkin mielessä
Juujuu, kaveristapa hyvinkinml sanoi:Kuulin jutun eräästä kaverista, joka veti penkkaripäivänä rehtorin huoneessa ketjuttomasta moottorisahasta öljyt matolle. :eek!:
Varma tieto.