Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Taisi lähteä känöshalut:yuck:

Kävinpä hakemassa autoni. Toinenkin tulee kuulemma viikonlopun aikana kuntoon:eek!:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
OoPee sanoi:
PEELO! Se on sen oikee takatassu!!! :D :D :D
Mä katoin enemmän Pepen kuonoa.:eek:

Takatassu tai jorma, niin koira on ruma. Millainen isäntä, sellainen koira. Kuulemma panssarikenraali Pattonilla oli tollainen panssarinyrkki.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Tulipa muuten taas reality-check....

Hitto kun pelastyin tanaan... :(

Vanhemman tyttaren koulu loppuu joka paiva jo puolenpaivan aikaan, ja silloin kun mina olen taalla, han tulee himaan suoraan koulusta, ollen taalla noin 12:20. Muuten menee ns. paivahoitokerhoon tai jonnekin...

Tanaan ei sitten lasta kuulunut. Soitin vaimolle ja kysyin onko jotain ekstraa koululla, sanoi jottei ole. Venasin tunnin ja kello 13:30 lahdin koiran kanssa etsimaan.
Koulun ovet olivat lukossa, puhelimeen ei vastannut kukaan (ei kannyyn eika kiinteaan). Kavin kysymassa nuoremman tyttaren paivahoidosta josko oli tullut sinne moikkaamaan, ei ollut.
Soittivat sitten sinne paivahoitokerhoon ja sielta kerrottiin etta tytar oli lahtenyt suoraan kotiin koulusta (5-10 minsan matka).
Takaisin himaan ja siina vaiheessa alkoi peikko nousta paahan ja alkoi tosissan ahdistamaan. :frown: :nope:

Paasin himaan, ei ollut lapsi siellakaan. Kavin naapurissa katsomassa ja siellahan se leikki toisen kanssa lattialla. :rolleyes:

Ei ollut aiemmin tullut tallaista vastaan, eika se tietty ajatellut etta vois tulla kertomaan etta on tullut. Normaalisti kun ma olen himassa, niin se saa menna naapuriin josko haluaa, tanaan meni ekaa kertaa suoraan koulusta repun kanssa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Voin ihan tasan tarkkaan kuvitella millanen fiilis sulla oli. Siinä ei oo paniikki kaukana :(

Pääasia tottakai että tytär löytyi, siinä oli varmaan helpotus niin suuri, ettei ihan heti alkuun pystyny edes torumaan :rolleyes:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee sanoi:
Pääasia tottakai että tytär löytyi, siinä oli varmaan helpotus niin suuri, ettei ihan heti alkuun pystyny edes torumaan :rolleyes:
Aivan. :)

Puhuttiin jarkevasti asia lapi ilman torumisia, oma moka sinansa etten ollut painottanut asiaa tarpeeksi.

Mutta se fiilis kun kavelin koululta takaisin ja katselin metsaan etsien jalkia repusta tai jostain. Ei kiva. :( :nope:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Myllis sanoi:

Puhuttiin jarkevasti asia lapi ilman torumisia, oma moka sinansa etten ollut painottanut asiaa tarpeeksi.

Mutta se fiilis kun kavelin koululta takaisin ja katselin metsaan etsien jalkia repusta tai jostain. Ei kiva. :( :nope:
Mulla on tullut vastaavaa, kun olen lähtenyt hakemaan lapsia ulkoa takaisin sisälle, eikä lähipuistostakaan löytynyt. Olivat tosin jo matkalla kotiin, olimme kävelleet ristiin vaihtoehtoista reittiä. Mutta kauhun tunne tulee nopeasti ja voimakkaana.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
arnold sanoi:
Oli mikä oli, niin on sitten ainakin jäykkänä :thumbup:

Nyt ottamaan erä Tetristä! :doubtful:
Sulla taitaa olla itsetuhoisia ajatuksia viikonlopun lähestyessä.:nope: Ja Samkin meinaa ottaa rähinäkännit. OoPee aloitti jo ...

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Myllis sanoi:

Meirään lapsilla on kännykät nykyisin, mutta niillä on paha tapa joko jättää ne kotiin tai sitten ne innostuvat tekemään papalle laskua.

Kasvatuksessa on haasteita.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
ml sanoi:
Sulla taitaa olla itsetuhoisia ajatuksia viikonlopun lähestyessä.:nope: Ja Samkin meinaa ottaa rähinäkännit. OoPee aloitti jo ...
OoPee rahisee ilman kanniakin. Varma tieto. :mad:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
ml sanoi:
Voisi olla hyvinkin terveellinen vaikutus. Taidan vain olla liian väsynyt edes rähisemiseen:nope:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Pitäisiköhän kokeilla kotimatkalla :D Taidankin tästä lähteä, hittoako täälläkään enää lusii. Sunnuntaina aamusta takaisin:jaska:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Missäs se teidän UP keskieuroopan möötte olikaan. Elle lähetti mulle privana kuvan teidän pileistänne, kun yrititte yksissä tuumin juottaa tyttöparkaa kekkuliin. Elle tais korjata potin ja mennä yksin muiden tyttöjen kanssa jatkoille.

:eek!: :eek!: :eek!:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
ml sanoi:
Missäs se teidän UP keskieuroopan möötte olikaan. Elle lähetti mulle privana kuvan teidän pileistänne, kun yrititte yksissä tuumin juottaa tyttöparkaa kekkuliin. Elle tais korjata potin ja mennä yksin muiden tyttöjen kanssa jatkoille.

:eek!: :eek!: :eek!:

Jos ei noiden kuvien julkaisu lopu, niin pistän jakoon pari paljastavaa kuvaa ellestä :mad_old: :mad_old: :mad_old:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Mulla on tullut vastaavaa, kun olen lähtenyt hakemaan lapsia ulkoa takaisin sisälle, eikä lähipuistostakaan löytynyt. Olivat tosin jo matkalla kotiin, olimme kävelleet ristiin vaihtoehtoista reittiä. Mutta kauhun tunne tulee nopeasti ja voimakkaana.
Mulla on tosta kokemusta, tosin sinä etsittävänä osapuolena :rolleyes: Oltiin skidinä mökkinaapurilla kylässä ja mentiin siellä porukalla saunaan. Käytiin uimassa ja minä tulin vedestä vikana ulos ja juoksin saunaan, se oli pikkusen matkan päässä rannasta, oikotietä. Istuskelin aikani saunassa ja ihmettelin, että missä helvetissä ne muut viipyy. Noin kymmenen minuutin kuluttua kyllästyin ja lähdin ettimään ja löysin. Siellä ne oli porukalla rannassa naaraamassa mua merenpohjasta :eek!: :eek!: :eek!:

Hävetti :(

Vitutti myös seuraavana päivänä, kun kaveri tuli silmät ympyrkäisenä kysymään, että "mä kuulin, että sä meinasit hukkua eilen!!!" :rolleyes: