Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Tämä näyttää olevan tehokas tapa käydä nopealla kaavalla palkkakeskusteluja. :rolleyes:

Kait teidän yrityksessä käydään edes kehityskeskusteluja?

elle

-------
Huomenta poitsut!

.. täällähän puhutaan työasioita.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
ml sanoi:
Tämä näyttää olevan tehokas tapa käydä nopealla kaavalla palkkakeskusteluja. :rolleyes:

Kait teidän yrityksessä käydään edes kehityskeskusteluja?
Ei ole tehty pariin vuoteen:nope:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
arnold sanoi:
Älä puhu niistä, mun pitäs pitää niitäkin vielä parit kappaleet:jaska:
Mulle ei ole edes järjestetty vaikka olen erikseen pyytänyt pariinkin otteeseen:jaska:

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Sam sanoi:
Mulle ei ole edes järjestetty vaikka olen erikseen pyytänyt pariinkin otteeseen:jaska:

Laita itse pomollesi kalenterivaraus, ei sen noin pitäisi mennä mutta pääasia että tilaisuus pidetään.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Onko teidän yrityksessä kunnon esivalmistelut, vai viedäänkö ne velvollisuuden tunnosta? Onko palkkakeskustelut luvallisia teidän kehityskeskusteluissa? Entä, tehdäänkö niistä mitään seuranta?

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Meidän yritys on niin nuori (ja pieni), että olemme vasta käynnistämässä keskusteluja. Kävimme Vuokatin koulutusviikolla läpi mm. näitä juttuja.

Siitä en olekaan muistanut antaa rapoa. 4 päivää firman piikkiin Vuokatissa Katinkullassa mökissä. Aamupäivällä muutama koulutustunti, eikä tähän lystiin palanut ensimmäistäkään lomapäivää!

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
ml sanoi:
Onko teidän yrityksessä kunnon esivalmistelut, vai viedäänkö ne velvollisuuden tunnosta? Onko palkkakeskustelut luvallisia teidän kehityskeskusteluissa? Entä, tehdäänkö niistä mitään seuranta?

Kyllä niihin valmistaudutaan (toki riippuu varmasti vähän esimiehestä), palkkakeskusteluja käydään siinä missä käydään läpi edellisen ja tulevan kauden tavoitteitakin. Tavoitteet tottakai dokumentoidaan, samoin kuin muut sovittavat asiat.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
arnold sanoi:
Kyllä niihin valmistaudutaan (toki riippuu varmasti vähän esimiehestä), palkkakeskusteluja käydään siinä missä käydään läpi edellisen ja tulevan kauden tavoitteitakin.
Erään kouluttajatahon (Psycon) mukaan kehityskeskustelut kärsivät, jos niihin otetaan mukaan palkkakeskustelut. Nämä keskustelut pitäisi järjestää erikseen.

Mun pitäis kans repiä aikaa kehityskeskusteluihin.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
ml sanoi:
Erään kouluttajatahon (Psycon) mukaan kehityskeskustelut kärsivät, jos niihin otetaan mukaan palkkakeskustelut. Nämä keskustelut pitäisi järjestää erikseen.

Mun pitäis kans repiä aikaa kehityskeskusteluihin.
Jossain lehdessä oli (työntekijän kannalta) samaa "Ei kannata puhua palkasta samalla, kun omaa suoritusta arvostellaan"
Ett silleen!!!!!!!

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Lounas puputettu ja kaffet juotu. Ärsymys ei ole hävinnyt mihinkään. Onneksi tilanne voi olla vielä huonompi:thumbup:

elle

-------
jaska sanoi:
Minä puolestani luin tämän "huomenta hoitsut"
Teillä vain tuo alitajunta toimii. Ml:n tekee mieli viuhahtaa ja Jaskalla on hoitsut mielessä.