Miguel
beagle
Tämä näyttää olevan tehokas tapa käydä nopealla kaavalla palkkakeskusteluja.
Kait teidän yrityksessä käydään edes kehityskeskusteluja?
Mä vilasin nopeasti ja luinelle sanoi:Huomenta poitsut!
elle sanoi:Housut pois!
Ei ole tehty pariin vuoteen:nope:ml sanoi:Tämä näyttää olevan tehokas tapa käydä nopealla kaavalla palkkakeskusteluja.![]()
ml sanoi:
Mulle ei ole edes järjestetty vaikka olen erikseen pyytänyt pariinkin otteeseen:jaska:arnold sanoi:Älä puhu niistä, mun pitäs pitää niitäkin vielä parit kappaleet:jaska:
Sam sanoi:Mulle ei ole edes järjestetty vaikka olen erikseen pyytänyt pariinkin otteeseen:jaska:
Minä puolestani luin tämän "huomenta hoitsut"elle sanoi:Huomenta poitsut!
ml sanoi:Onko teidän yrityksessä kunnon esivalmistelut, vai viedäänkö ne velvollisuuden tunnosta? Onko palkkakeskustelut luvallisia teidän kehityskeskusteluissa? Entä, tehdäänkö niistä mitään seuranta?
Erään kouluttajatahon (Psycon) mukaan kehityskeskustelut kärsivät, jos niihin otetaan mukaan palkkakeskustelut. Nämä keskustelut pitäisi järjestää erikseen.arnold sanoi:Kyllä niihin valmistaudutaan (toki riippuu varmasti vähän esimiehestä), palkkakeskusteluja käydään siinä missä käydään läpi edellisen ja tulevan kauden tavoitteitakin.
Jossain lehdessä oli (työntekijän kannalta) samaa "Ei kannata puhua palkasta samalla, kun omaa suoritusta arvostellaan"ml sanoi:Erään kouluttajatahon (Psycon) mukaan kehityskeskustelut kärsivät, jos niihin otetaan mukaan palkkakeskustelut. Nämä keskustelut pitäisi järjestää erikseen.
Mun pitäis kans repiä aikaa kehityskeskusteluihin.
Teillä vain tuo alitajunta toimii. Ml:n tekee mieli viuhahtaa ja Jaskalla on hoitsut mielessä.jaska sanoi:Minä puolestani luin tämän "huomenta hoitsut"
Salaatinko sä söit?Sam sanoi:Lounas puputettu ja kaffet juotu.
Rehujen osuus on lisääntynyt huomattavsti ruokalan vaihdoksen jälkeen:thumbup:elle sanoi:Salaatinko sä söit?