OoPee sanoi:Ihan itteänikin jännittää, että millä mä tällä kertaa oon perseeni saannu kipeeks :eek!:
Ei se niin paha ole...
Oli (ja pysyy) muuten sun maksutiedot mulla templatena pankissa... :thumbup:
OoPee sanoi:Ihan itteänikin jännittää, että millä mä tällä kertaa oon perseeni saannu kipeeks :eek!:
Tuon vois melkein ymmärtää hienovaraiseks vihjaukseks :eek!: :eek!:Myllis sanoi:Ei se niin paha ole...![]()
Oli (ja pysyy) muuten sun maksutiedot mulla templatena pankissa... :thumbup:
OoPee sanoi:Tuon vois melkein ymmärtää hienovaraiseks vihjaukseks :eek!: :eek!:![]()
Juu ei ymmärryksessä, mutta jos ei tua ivaaminen pikkuhiljaa lopu, niin halussa saattaa kyllä olla :doubtful: :doubtful: :doubtful:Myllis sanoi:Vaikka sun automaussas vikaa onkin, ymmarryksessa ei ole...:thumbup:
OoPee sanoi:Juu ei ymmärryksessä, mutta jos ei tua ivaaminen pikkuhiljaa lopu, niin halussa saattaa kyllä olla :doubtful: :doubtful: :doubtful:
En oikein uso, että se kaatuilu johtuu crackista vaan jostain muustaMyllis sanoi:Kiitti muuten PM vinkista. Kavin hakemasa.
Itse asiassa vanhalla crackilla kaatui kones 2 kertaa, kerran just vartti sitten...
Ja eikun testaamaan.... :ahem:
OoPee sanoi:Niissä vaan on se huono puoli, että näkyy kusiläikät selkeemmin![]()
OoPee sanoi:En oikein uso, että se kaatuilu johtuu crackista vaan jostain muustaSun kantsis päivittää näytönohjaimen ajurit, ellet sitten oo sitä jo tehny. Samoin Dirextc 9.0c koneelle ellei jo ole.
Itte testasin yhden pelin lävitte ja hyvin toimi, ei kaatuillu, mutta sen sijaan hävisin 3-1 helpoimmalla tasollaMeni tosin vähän arpomiseks, kun en koko aikana tienny, että mikä gamepadin nappi tekee mitäkin
On muuten aika magee :ahem:
Sam sanoi:Terkut töistä![]()
Mulla on vielä pitkä rupeama edessaMyllis sanoi:![]()
Meikakin on tehnyt tanaan duunia about 6 tuntia.
Jalleen kerran, danke schoen.Myllis sanoi:Sigamagee! :thumbup:
Ajurit pitais olla vimosen paalle, mikaan muu ei crashaa.
Meikan ekapelissa johdin Jokereita 5-0 kun kone crashas.![]()
Sam sanoi:Mulla on vielä pitkä rupeama edessa
Toisaalta tämä lohduttaa sitten liksapäivänä:thumbup: