Sam
Muumipappa
Eli sulle tulee valmiiksi asennettu kovo postissa:thumbup: :thumbup:Myllis sanoi:Maa varmaan kopsaan sen jostain...
Saastetaan niita euroja ja postituksia sellaisia tarkeampia varten... :thumbup:![]()
Kätevää ja käytännöllistä:ahem:
Eli sulle tulee valmiiksi asennettu kovo postissa:thumbup: :thumbup:Myllis sanoi:Maa varmaan kopsaan sen jostain...
Saastetaan niita euroja ja postituksia sellaisia tarkeampia varten... :thumbup:![]()
Miten vaan :thumbup:Myllis sanoi:Maa varmaan kopsaan sen jostain...
Ei mutta Myllishän vois hankkia USB-levyn, jota sitten lähetellään edestakasSam sanoi:Eli sulle tulee valmiiksi asennettu kovo postissa:thumbup: :thumbup:
Kätevää ja käytännöllistä:ahem:
Joo, ja jos hommaatte vielä kirjekyyhkyn kuskaamaan sitä usb-pulikkaa ni postikulutkin säästyy kokonaan! Kyllä kai ne tsirbakkeet nu muutamia satoja kilometrejä huitaisee samassa ajassa kuin posti :thumbup:OoPee sanoi:Ei mutta Myllishän vois hankkia USB-levyn, jota sitten lähetellään edestakas![]()
Mitään vitun palikoita vaan kunnon USB-kovalevy! 200 giganen vähintään! (ittellä on vaan 120 giganenarnold sanoi:Joo, ja jos hommaatte vielä kirjekyyhkyn kuskaamaan sitä usb-pulikkaa ni postikulutkin säästyy kokonaan! Kyllä kai ne tsirbakkeet nu muutamia satoja kilometrejä huitaisee samassa ajassa kuin posti :thumbup:
Yrittäkää hommata joku edullinen kuriiri:thumbup: VR:ltä (ei forumin) voisi ottaa esimerkkiä.OoPee sanoi:Mitään vitun palikoita vaan kunnon USB-kovalevy! 200 giganen vähintään! (ittellä on vaan 120 giganen)
...tarttee olla tosin aikamoinen condomikotka, joka sen kantaa![]()
Tahi Italian postilaitoksesta. Vanhempani vierailivat Milanossa 2vko sitten. Postikorteista on palautunut alle 50%, tasan yksi kortti tuli alle 1,5 vko :thumbup:Sam sanoi:Yrittäkää hommata joku edullinen kuriiri:thumbup: VR:ltä (ei forumin) voisi ottaa esimerkkiä.
Kaveri lähetti 4 vuotta sitten Dominikaanisesta Tasavallasta nipun kortteja. Yksikään ei ole tähän päivään mennessä tullu perillejaska sanoi:Tahi Italian postilaitoksesta. Vanhempani vierailivat Milanossa 2vko sitten. Postikorteista on palautunut alle 50%, tasan yksi kortti tuli alle 1,5 vko :thumbup:
Ett silleen!!!!!!!!!!
Suomessako sä nyt oot vai missä? :eek!:elle sanoi:Aamupäivää ystäväiset!
KuitenkinOoPee sanoi:Kaveri lähetti 4 vuotta sitten Dominikaanisesta Tasavallasta nipun kortteja. Yksikään ei ole tähän päivään mennessä tullu perille![]()
jaska sanoi:Tahi Italian postilaitoksesta. Vanhempani vierailivat Milanossa 2vko sitten. Postikorteista on palautunut alle 50%, tasan yksi kortti tuli alle 1,5 vko :thumbup:
Ett silleen!!!!!!!!!!
Noita kumpaakin vaihtoehtoa yritin useampaankin otteeseen ehdottaa, mutta kaveri väittää kivenkovaa jättäneensä ne kortit hotellin respaan lähetettäväksjaska sanoi:Kuitenkin
A) Unohti lähettää
B) Työnsi väärään laatikkoon = roskikseen sen nipun
Mä olen kotona.OoPee sanoi:Suomessako sä nyt oot vai missä? :eek!:
Talvellakin ?elle sanoi:(Kesätyöntekijät kuulemma mokailee .. aina sama selitys!)
...joka sijaitsee missä?elle sanoi:Mä olen kotona.
Mä olen oppinu, että kesäduunarit otetaan vain sen vuoksi, että koko kesän ja vielä loppusyksynkin (pitkäaikaisvaikutus!) voidaan kaikki mogat pistää niiden piikkiin. Joulun aikoihin otetaan sitten taas opiskelijoita sun muita muutamaks viikoks duuniin, jotta saadaan keväisetkin kusimunat hoidettua tyylillä! Ja sittenhän onkin jo taas kesä...jaska sanoi:Talvellakin ?