Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Huomenta spedet!:rolleyes:

Jaahans, nyt toimii tälläkin koneella taas yhteydet. Meidän IlmaTorjunta asensi viime perjantaina jotain F-securen palomuuria, ja kun oli vielä Windowsin palomuuri, niin kone meni totaaliseen tilttiin.:mad:

Hyvinhän se tuolla konttorilla pelitti, mutta kun tulin tänne provinssiin niin miehellä ei toimi mikään, kas kun tulee siihen tiettyyn ikään.:nope:

Nyt sitten poistin toisen noista palomuureista, mutta en kerro kumpaa, sillä haluan pitää teitä hetken jännityksessä.;)

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Muuten työmatkoista puheenollen, mulla oli eilen varsin mielenkiintoinen 336 kilometrinen taival.:rolleyes:

Sissos saatana kun kädet kävi kabiinissa.:eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jones sanoi:
Kaasulla ja jarrulla, tietty:mad:
Hei mulukku! Mul olis sulle tärkeetä asiaa, mutten jaksa nyt ryhtyä selvittämään. Pidän sua siis vielä hetkisen jännityksessä! Katotaan, jos huomenissa ehtis kirjottaa privaa ;)

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Hei mulukku! Mul olis sulle tärkeetä asiaa, mutten jaksa nyt ryhtyä selvittämään. Pidän sua siis vielä hetkisen jännityksessä! Katotaan, jos huomenissa ehtis kirjottaa privaa ;)
Enkö mä saakaan vetää välistä:confused:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Pärkkele,

kotikoneen kiintolevy sanoi P.O.K.S.! :( :mad_old: :jaska: :thumbfh:

Varmistuksetkin on niiiiiin iki-ihanan tuoreet.

Pitäis varmaan ryhtyä suutariksi tekemään omille lapsille kenkiä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
ml sanoi:
Pärkkele,

kotikoneen kiintolevy sanoi P.O.K.S.! :( :mad_old: :jaska: :thumbfh:
Uma Aaltosen murkkujen tapakirjan mukaan P.O.K.S tarkoittaa Pidän Oikein Kovasti Sinusta. Sitä voi käyttää tytölle josta salaa pitää, eikä kehtaa ihan suoraan tunnustaa sitä tytölle, koska se on niin noloa.

Elikkä todennäköisesti kiintolevysi pitää sinusta;)

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
OoPee sanoi:
Mitähän jarnaa taas on tiedossa:confused:

Mä en a) lainaa sulle rahaa ja kee) enkä hae sulle lestiä:mad:

Ota yhteyttä Lontoon kirjeenvaihtajaan jos sulla on jotain pyydettävää.

SITÄVASTOIN otan mielelläni vastaan kaikki jouluosoitukset, -lahjat ja -suklaat.:ahem:

Klökiki käy:alppu:

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Asennusta osa 107

Ostin ohjelman cd-etikettien printtaukseen. Ajattelin että sillähän saa kätsysti keskitettyä kuvat tarra-arkkeihin ja sitten ei tartte kun lätkästä tarra cd:n päälle. WHITUT! MINKÄ HELVETIN TAKIA SE SAATANAN KUVA EI OSU KOHDALLEEN HEITTÄMÄLLÄ?:mad_old: :mad_old: Ohjelma ja tarrat on vielä saman valmistajan niin oletin että tää olis helppo nakki.:mad_old: :mad_old: :mad_old:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Virheliike osa 107

Mulla tuli täydellinen moka tehtyä:jaska:

En ole muutenkaan mikään tblair varustukseltani, eli alle 20 senttisellä on tultava toimeen.:(

No, minä pässi menin uimahallissa kylmävesialtaaseen:frown: Nyt saa varmaan käydä kusella istumalla muutaman päivän:nope:

Siis se oli näin I------------I kylmää:eek!:

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Re: Virheliike osa 107

Jones sanoi:
Mulla tuli täydellinen moka tehtyä:jaska:

En ole muutenkaan mikään tblair varustukseltani, eli alle 20 senttisellä on tultava toimeen.:(

No, minä pässi menin uimahallissa kylmävesialtaaseen:frown: Nyt saa varmaan käydä kusella istumalla muutaman päivän:nope:

Siis se oli näin I------------I kylmää:eek!:

:thumbup:

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Jones sanoi:
Miksi Arnold postaa perhekuvia itsestään ja Juskasesta tänne?:confused:
Koska jos koneen kovalevy sanoo P.O.K.S, niin tuossahan ne on hyvin tallessa muutaman kuukauden. :ahem: