OoPee
Nuori ikäisekseen
VITTUUKS TUUT SOITTAAN MULLE SUUTAS!!!! :mad_old: :mad_old: :mad_old:Myllis sanoi:OoPee rahisee ilman kanniakin. Varma tieto.![]()
VITTUUKS TUUT SOITTAAN MULLE SUUTAS!!!! :mad_old: :mad_old: :mad_old:Myllis sanoi:OoPee rahisee ilman kanniakin. Varma tieto.![]()
Joko sä muuten pystyt istumaan? :eek!:Sam sanoi:En mä oikeasti uskalla, kun elle taisi napsia pari herkullista otosta meistä muista![]()
Kävi päinvastoin. Mä olin Suomessa.ml sanoi:Myönnät siis? Kävit salaa ulkomailla?
Elleä kehiin !
Ole hiljaa molopää:mad_old:OoPee sanoi:Joko sä muuten pystyt istumaan? :eek!:
Hanuri hellänä? :eek!:OoPee sanoi:Joko sä muuten pystyt istumaan? :eek!:
Säkö sitten toit pojille tuliaisina pikku pullon jääkäriä?elle sanoi:Kävi päinvastoin. Mä olin Suomessa.
.. sitä rempattua saunaa vain yritin kuvata!Sam sanoi:En mä oikeasti uskalla, kun elle taisi napsia pari herkullista otosta meistä muista![]()
Jos olisit nähny mitä Myllis sille teki, niin et noin triviaaleja asioita kehtais edes kysyäml sanoi:Hanuri hellänä? :eek!:
Mämitääntiedä teidän Trivial Pursuit harrastuksista. Pelatkaa te vaan keskenänne ...OoPee sanoi:Jos olisit nähny mitä Myllis sille teki, niin et noin triviaaleja asioita kehtais edes kysyä![]()
No kyllä siinä tosiaan triviat pursuu :eek!:ml sanoi:Mämitääntiedä teidän Trivial Pursuit harrastuksista. Pelatkaa te vaan keskenänne ...
Annas kun arvaan, Sam esitteli uutta saunaa ja ehdotti löylyskabaa. Pojjaat innostui kovasti ja Sam voitti kisan. Jäi kiinni lauteisiinelle sanoi:.. sitä rempattua saunaa vain yritin kuvata!
Sam sanoi:Mulla on tullut vastaavaa, kun olen lähtenyt hakemaan lapsia ulkoa takaisin sisälle, eikä lähipuistostakaan löytynyt. Olivat tosin jo matkalla kotiin, olimme kävelleet ristiin vaihtoehtoista reittiä. Mutta kauhun tunne tulee nopeasti ja voimakkaana.
Sam valitteli kovasti, ja pyysi puhaltelemaan onnettumuudessa helläksi tulleita paikkojaan. Siinä vaiheessa herra tosin oli jo hieman maistissa, ja puhui sekä suomea että englantia sekaisin. :yuck: :yuck:ml sanoi:Annas kun arvaan, Sam esitteli uutta saunaa ja ehdotti löylyskabaa. Pojjaat innostui kovasti ja Sam voitti kisan. Jäi kiinni lauteisiin
Taisit ottaa muutaman kuvan elvytyksestä ...
Tällaisilta pitäisi ottaa jormankantolupa pois ja siirtää poliisimuseoon lasipurkkiin formaliiniin arkistoitavaksi. :mad_old: :mad_old: :mad_old:arnold sanoi:En oo ehtiny lukemaan tätä koko keskustelua, mutta tästä tuli mieleen yks juttu. Itä-Vantaalla (ainakin) on koulujen läheisyydessä pyörinyt lähiaikoina harmaalla vanhemmanpuoleisella autolla joku namusetä, siitä oli varoiteltu sekä ala-asteen, että ylä-asteen oppilaita ja pistetty myös tiedotteet oppilaiden vanhemmille. :mad_old: :mad_old: :mad_old:
Vittumainen fiilis, jos tietää tuommoisen liikkuvan ympäristössäarnold sanoi:En oo ehtiny lukemaan tätä koko keskustelua, mutta tästä tuli mieleen yks juttu. Itä-Vantaalla (ainakin) on koulujen läheisyydessä pyörinyt lähiaikoina harmaalla vanhemmanpuoleisella autolla joku namusetä, siitä oli varoiteltu sekä ala-asteen, että ylä-asteen oppilaita ja pistetty myös tiedotteet oppilaiden vanhemmille. :mad_old: :mad_old: :mad_old:
Mulla ei oo mitään kissoja vastaan niin kauan ku ne ei pasko mun nurtsilleml sanoi:Suuntais noi sedät kiinnostuksensta vaikka
![]()
tai ei nyt sentään kotikissoihin, pidän kissoista. Jormat vain pois namusedilta!