Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
sam: pistin sulle äsken sähköpostia, mut jos oot viel kerran täällä ni laitan privaa...

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Kiitoksia, oli ystävällistä :)

Tosin tuo olin huomioinut asian jo aiemmin ja edennytkin siinä ihmettelyä pidemmälle...

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
190 unread mails. 190!:mad_old: :eek!: :D

Yöhugia perjantaihin saakka, sitten alkais joululomat:) Lennän mutsin ja faijan luo Stogikseen heti perjantain ja tuun takas 31/12. Yöhugiin. Eli duunit alkaa 1/1 00h00:jaska: Noh, eipä se haittaa, mun mielestä uusvuos ei ole mikään kummonen juhla. Joulusta kyllä tykkään, tai ainakin siitä että saa viettää aikaa vanhempien sekä siskon ja broidin kanssa joita nykyään harvemmin tapaan.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Mä laitan paremmat luvut emailin osalta. Pari viikkoa sitten yrityksemme mailipalvelin alkoi yskiä. Yskänlääkkeeksi piti antaa eheytystä yhdelle client koneelle. Kone uusi imap-pyyntöjä aivan erkkinä. Asiakkaan off-line tiedosto oli tehnyt 12500 fragmenttia. :eek!:

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Jacques sanoi:
voi jeesus.. livekhatissa puhutaan vain kypärien rakenteesta... Voi saatana että kiinnostaa!!!
Niin, taisin jo aiemminkin joskus todeta, että jakuesia kiinnostavat keskustelut sisältää jokikinen noin oman kokemukseni perusteella jonkun tai jopa kaikki sanoista Villeneuve, pillu, Eeva-Leena, pillu, varma pano, pillu, Popstars tai pillu.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Tännepä on tullut juttelua! Itsehän menin nukkumaan pikkasen ennen 10 eilen illalla ja tänään heräsin puol 11... nyt pitäis lähtä näöntarkastukseen....

Nuo arki-iltoina olevat pikkujoulut tuppaa väsyttämään pienen ihmisen :nope: (ke-to yö 4h unta, to-pe 3h :nope: )
Ett silleen!!!!!!!!!

Viimeksi muokattu:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Oon muuten ollut tässä UP-toikissa aivan liian epäaktiivinen, jopa kakkosnikkini on mun edellä postausmäärissä :nope:
Ett silleen!!!!!!!!!!

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Bobakki sanoi:
Niin, taisin jo aiemminkin joskus todeta, että jakuesia kiinnostavat keskustelut sisältää jokikinen noin oman kokemukseni perusteella jonkun tai jopa kaikki sanoista Villeneuve, pillu, Eeva-Leena, pillu, varma pano, pillu, Popstars tai pillu.
No ei se ny iha noinkaan ole! :nope:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Johan tässä tulikin vaihdettua Talbotin kytkin (kaupassa - vääränlainen oikeanlaiseen). Täytynee jatkaa keittiöremppaa...

Huomenna pitäisikin jaksaa mennä aamukuuteen töihin:thumbdown

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Sam sanoi:
Johan tässä tulikin vaihdettua Talbotin kytkin (kaupassa - vääränlainen oikeanlaiseen). Täytynee jatkaa keittiöremppaa...

Huomenna pitäisikin jaksaa mennä aamukuuteen töihin:thumbdown
Ois vähän itteäni hienommat iltabailut tiedossa. Illan puhujana Martin Laar. Jos hän istuu samaan pöytään kanssani, osaan sanoa hänelle vain Tere Päevast. Eesti kiel rääkiminen ei oikein suju, vaikka meillä oli au pairina eestiläinen tyttö. Hän oppi suomen kielen, me emme eestin kieltä.

Annan rapoa juhlista myöhemmin. Onkohan ravintolassa sopivia inva vessoja? :rolleyes: :eek!: