arnold
Kohtalaisen turha tyyppi
sam: pistin sulle äsken sähköpostia, mut jos oot viel kerran täällä ni laitan privaa...
Siis tämähän oli luonnollisin vaihtoehto:ahem:Juskanen sanoi:Sama :nope:
Jopa UP-toikki kiinnostaa enemmän.
Minäpä lukaisen, hetki sekuntiarnold sanoi:sam: pistin sulle äsken sähköpostia, mut jos oot viel kerran täällä ni laitan privaa...
:ahem: :ahem: :ahem:S.A sanoi:Moon hereil! :ahem:
Sam sanoi:
Tosin tuo olin huomioinut asian jo aiemmin ja edennytkin siinä ihmettelyä pidemmälle...
Niin, taisin jo aiemminkin joskus todeta, että jakuesia kiinnostavat keskustelut sisältää jokikinen noin oman kokemukseni perusteella jonkun tai jopa kaikki sanoista Villeneuve, pillu, Eeva-Leena, pillu, varma pano, pillu, Popstars tai pillu.Jacques sanoi:voi jeesus.. livekhatissa puhutaan vain kypärien rakenteesta... Voi saatana että kiinnostaa!!!
Jospa nyt kuitenkin rauhoittuisit. :ahem: :thumbup:jaska sanoi:Oon muuten ollut tässä UP-toikissa aivan liian epäaktiivinen, jopa kakkosnikkini on mun edellä postausmäärissä :nope:
Ett silleen!!!!!!!!!!
Mä en oo ihan varma, että oliko tämä kohteliaisuus vaiko ei :doubtful:Juskanen sanoi:Jopa UP-toikki kiinnostaa enemmän.
Kyllä aion parantaa tapojani, älä huoli :thumbup:OoPee sanoi:
No ei se ny iha noinkaan ole! :nope:Bobakki sanoi:Niin, taisin jo aiemminkin joskus todeta, että jakuesia kiinnostavat keskustelut sisältää jokikinen noin oman kokemukseni perusteella jonkun tai jopa kaikki sanoista Villeneuve, pillu, Eeva-Leena, pillu, varma pano, pillu, Popstars tai pillu.
Niin bobbis unohti NSE:n!Jacques sanoi:No ei se ny iha noinkaan ole! :nope:
Ois vähän itteäni hienommat iltabailut tiedossa. Illan puhujana Martin Laar. Jos hän istuu samaan pöytään kanssani, osaan sanoa hänelle vain Tere Päevast. Eesti kiel rääkiminen ei oikein suju, vaikka meillä oli au pairina eestiläinen tyttö. Hän oppi suomen kielen, me emme eestin kieltä.Sam sanoi:Johan tässä tulikin vaihdettua Talbotin kytkin (kaupassa - vääränlainen oikeanlaiseen). Täytynee jatkaa keittiöremppaa...
Huomenna pitäisikin jaksaa mennä aamukuuteen töihin:thumbdown