Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Viimeinen tämän vuoden työviikko alkoi lupaavasti. Olin jättänyt jostain kumman syystä sisävalon päälle ja akku oli mukavasti tyhjentynyt. :nope:

Onneksi auto oli tallissa ja sain akun jätettyä lataukseen. Ilmeisesti akku tai laturi vetelee viimeisiään. Akku oli tyhjä seistyään muutaman hassun päivän joulussa pakkasessa.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Olin saanut yhteistyökumppanilta joululahjan, joka odotti minua toimiston pöydällä. Tämä piristi hieman.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jaahas, ei sitten lähdettykään uimaan. Tytär on jo pari päivää köhinny "lupaavasti" ja nyt sitten yöllä yltyi yksiminen siinä määrin, että jää pakostakin uintireissu väliin.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
ml sanoi:
Olin saanut yhteistyökumppanilta joululahjan, joka odotti minua toimiston pöydällä. Tämä piristi hieman.
Meille lupailtiin, mutta mitään ei tullut:nope: Minulta jäi heidän tarjoama joululounaskin väliin.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Jaahas, ei sitten lähdettykään uimaan. Tytär on jo pari päivää köhinny "lupaavasti" ja nyt sitten yöllä yltyi yksiminen siinä määrin, että jää pakostakin uintireissu väliin.
Suosittelen saunomista ja lämmintä kylpyä kera hengitystä avaavan kylpyvaahdon:thumbup:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Ei tule taas mitään:jaska: Motivaatio nollassa ja vitutus nousussa:nope:

Taidan mennä alkon kautta kotiin - kun siellä nyt kerran yksinkin olen. Mitenköhän sitä saa aikaiseksi viimeisteltyä pari remppakohdetta? Kai se menee näin: :jaska: :jaska: :jaska:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
OoPee sanoi:
Vielä kun olis sauna...
Turkkilainen sauna. :thumbup:

Avaat suihkun kuumavesihanan täysille ja lorotat vettä abauttiarallaa pari tuntia, niin johan on höyryä.

Kai teillä tulee kuumaa vettä? :doubtful: Vai pitääkö se keittää kylpyammeeseen viktoriaaniseen tyyliin?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
ml sanoi:
Turkkilainen sauna. :thumbup:

Avaat suihkun kuumavesihanan täysille ja lorotat vettä abauttiarallaa pari tuntia, niin johan on höyryä.

Kai teillä tulee kuumaa vettä? :doubtful: Vai pitääkö se keittää kylpyammeeseen viktoriaaniseen tyyliin?
Miten niin tulee? Siis vettä? :confused:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee sanoi:
Ainiin teillä on juokseva vesi... vaimo huutaa "Oopee, nyt vettä tänne ja heti" ja Oopee juoksee lähimmälle kaivolle (1,07 km) onneksi farkut jalassa matkana menee vain hetki :ahem:
Ett silleen!!!!!!!!!

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
OoPee sanoi:
Ymmärrän, että tämä on hämmentävä kysymys. Jos vielä satut muistamaan Suomessa olon ajoilta, niin on aivan normaalia, että pesutiloihin tulee sellainen putki, josta tulee hanaa kääntämällä kylmää ja kuumaa vettä. Jos putken päässä on sellainen pikkuinen töttörö (suutin), niin sitä sanotaan suihkuksi. Vesi hajoaa mukavast pieniksi pisaroiksi.

Vesikauhalla saa saman efektin aikaiseksi, jos heittää kauhalla vettä kattoon ja odottaa pisaroiden putoamista.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
OoPee on hyvin varovainen veden käytön suhteen, kun naapuri toimi jälleen kerran varoittavana esimerkkinä :D

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
ml sanoi:

Mä olin pettynyt hieman, ystävänpäivänä sain ison laatikollisen tryffeleitä (ei sieniä vaan suklaata) eräältä yhteistyökumppanilta - nyt jouluna ei tullut edes korttia.. Noh, tietääpä ettei käytä heidän palveluitaan sillä on heillä myös kilpailijoita ;)

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
jaska sanoi:
Ainiin teillä on juokseva vesi... vaimo huutaa "Oopee, nyt vettä tänne ja heti" ja Oopee juoksee lähimmälle kaivolle (1,07 km) onneksi farkut jalassa matkana menee vain hetki :ahem:
Ett silleen!!!!!!!!!
Ilmankos se uima-altaan täyttö onkin aina niin aikaavievä prosessi.