Sam
Muumipappa
Juurikin näin - kokonaisuudessaanml sanoi:Joululoma oli OK, söin, saunoin, nukuin ja naukkasin välissä muutaman bissen.
Huomenna aamulla :jaska: , vai mitä Sam?
Juurikin näin - kokonaisuudessaanml sanoi:Joululoma oli OK, söin, saunoin, nukuin ja naukkasin välissä muutaman bissen.
Huomenna aamulla :jaska: , vai mitä Sam?
Kuin myös:nope:ml sanoi:Huomenta.
:doubtful:
Työt kutsuvat ...
Meille lupailtiin, mutta mitään ei tullut:nope: Minulta jäi heidän tarjoama joululounaskin väliin.ml sanoi:Olin saanut yhteistyökumppanilta joululahjan, joka odotti minua toimiston pöydällä. Tämä piristi hieman.
Suosittelen saunomista ja lämmintä kylpyä kera hengitystä avaavan kylpyvaahdon:thumbup:OoPee sanoi:Jaahas, ei sitten lähdettykään uimaan. Tytär on jo pari päivää köhinny "lupaavasti" ja nyt sitten yöllä yltyi yksiminen siinä määrin, että jää pakostakin uintireissu väliin.
Vielä kun olis sauna...Sam sanoi:Suosittelen saunomista ja lämmintä kylpyä kera hengitystä avaavan kylpyvaahdon:thumbup:
Turkkilainen sauna. :thumbup:OoPee sanoi:Vielä kun olis sauna...
Miten niin tulee? Siis vettä?ml sanoi:Turkkilainen sauna. :thumbup:
Avaat suihkun kuumavesihanan täysille ja lorotat vettä abauttiarallaa pari tuntia, niin johan on höyryä.
Kai teillä tulee kuumaa vettä? :doubtful: Vai pitääkö se keittää kylpyammeeseen viktoriaaniseen tyyliin?
Ainiin teillä on juokseva vesi... vaimo huutaa "Oopee, nyt vettä tänne ja heti" ja Oopee juoksee lähimmälle kaivolle (1,07 km) onneksi farkut jalassa matkana menee vain hetki :ahem:OoPee sanoi:Miten niin tulee? Siis vettä?![]()
Ymmärrän, että tämä on hämmentävä kysymys. Jos vielä satut muistamaan Suomessa olon ajoilta, niin on aivan normaalia, että pesutiloihin tulee sellainen putki, josta tulee hanaa kääntämällä kylmää ja kuumaa vettä. Jos putken päässä on sellainen pikkuinen töttörö (suutin), niin sitä sanotaan suihkuksi. Vesi hajoaa mukavast pieniksi pisaroiksi.OoPee sanoi:Miten niin tulee? Siis vettä?![]()
ml sanoi:Olin saanut yhteistyökumppanilta joululahjan, joka odotti minua toimiston pöydällä. Tämä piristi hieman.
Ilmankos se uima-altaan täyttö onkin aina niin aikaavievä prosessi.jaska sanoi:Ainiin teillä on juokseva vesi... vaimo huutaa "Oopee, nyt vettä tänne ja heti" ja Oopee juoksee lähimmälle kaivolle (1,07 km) onneksi farkut jalassa matkana menee vain hetki :ahem:
Ett silleen!!!!!!!!!
Mistä tulikin mieleen, että kohta onkin jo lounasaikaMyllis sanoi:Huomentasia. :thumbup: