Sam
Muumipappa
Hyvää huomenta nyt vaan kuitenkin:ahem:
Tässä rakennuksessa on se hyvä puoli, että mun puhelin ei soisi:thumbup: Parissa muussa tilassa tilanne voisi olla enemmän itseäni koskettava:nope:ml sanoi:Mene ristikytkentä kaapille ja vaihda piuhoja silmät kiinni vähän aikaa. Jo on kumma jos puhelimet eivät ala soida.
Tuo ajankulu muuttuu työksi, kun joku maksaa siitä huvista:thumbup:jps sanoi:Täällä näyttää aika moni unohtaneen tietokoneen käyttötarkoituksen, sillä tehdään töitä. Eikä nyt muuten vaan ajankuluks kasata sitä, nosteta pystyyn ja asenneta siihen ties mitä härpättimiä.
Eihän siihen mene kuin reilu 20 minsaaMyllis sanoi:Huomenia. Nyt venailen kello kymmenta. :doubtful:
Tassahan ehtis kaymaan vaikka kaakeloidulla vyohykkeella...Sam sanoi:Eihän siihen mene kuin reilu 20 minsaa![]()
Olen huomannut saman ilmiön, mitä enemmän koulutusta tai asemaa, sitä vähemmän empatiaa. Tosin joukossa on mukavia poikkeuksia, suurin yhtiöiden pomoja jotka ovat kohteliaita herrasmiehiä.Sam sanoi:Yksi tyypillisimmistä soitoista mitä tulee: oletteko taas tehneet muutoksiaVälillä vastaan, että joo, meillä kun ei ole parempaakaan tekemistä, niin muutellaan huviksemme hieman sääntöjä ja katsotaan kuka soittaa ensin:thumbup:
Ei voi kuin ihmetellä miten ammattitaitoisilta työntekijöiltä voi puuttua sosiaaliset taidot kokonaan:nope:
'ml sanoi:Olen huomannut saman ilmiön, mitä enemmän koulutusta tai asemaa, sitä vähemmän empatiaa. Tosin joukossa on mukavia poikkeuksia, suurin yhtiöiden pomoja jotka ovat kohteliaita herrasmiehiä.