Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Huomenta.

Päivä ei oikein meinaa lähteä käyntiin. Eilen tuli riehuttua serverin kanssa 14,5 tuntia putkeen. Uudet ongelmat odottavat tänään. Nyt pitäis hoidella mail server.

:nope:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Kaipa sitä pitäisi tänään asennella pari muuria, jotta saisi ajan edes jotenkin kulumaan.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Mene ristikytkentä kaapille ja vaihda piuhoja silmät kiinni vähän aikaa. Jo on kumma jos puhelimet eivät ala soida.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
ml sanoi:
Mene ristikytkentä kaapille ja vaihda piuhoja silmät kiinni vähän aikaa. Jo on kumma jos puhelimet eivät ala soida.
Tässä rakennuksessa on se hyvä puoli, että mun puhelin ei soisi:thumbup: Parissa muussa tilassa tilanne voisi olla enemmän itseäni koskettava:nope:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Yksi tyypillisimmistä soitoista mitä tulee: oletteko taas tehneet muutoksia:mad: Välillä vastaan, että joo, meillä kun ei ole parempaakaan tekemistä, niin muutellaan huviksemme hieman sääntöjä ja katsotaan kuka soittaa ensin:thumbup:

Ei voi kuin ihmetellä miten ammattitaitoisilta työntekijöiltä voi puuttua sosiaaliset taidot kokonaan:nope:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Huomenta!

Alkaa aamu selänniksauttajan luonna.

Toki nautin sitä ennen kaks paahtamatonta paahtoleipää ja banjon...eiku banaanin kera kahvin.

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Huomenta. Mä tässä koitan kerätä kamoja kasaan ja lähteä himaan. Eikö tää viikko lopu koskaan?:mad_old:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Täällä näyttää aika moni unohtaneen tietokoneen käyttötarkoituksen, sillä tehdään töitä. Eikä nyt muuten vaan ajankuluks kasata sitä, nosteta pystyyn ja asenneta siihen ties mitä härpättimiä.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
jps sanoi:
Täällä näyttää aika moni unohtaneen tietokoneen käyttötarkoituksen, sillä tehdään töitä. Eikä nyt muuten vaan ajankuluks kasata sitä, nosteta pystyyn ja asenneta siihen ties mitä härpättimiä.
Tuo ajankulu muuttuu työksi, kun joku maksaa siitä huvista:thumbup:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Sam sanoi:
Yksi tyypillisimmistä soitoista mitä tulee: oletteko taas tehneet muutoksia:mad: Välillä vastaan, että joo, meillä kun ei ole parempaakaan tekemistä, niin muutellaan huviksemme hieman sääntöjä ja katsotaan kuka soittaa ensin:thumbup:

Ei voi kuin ihmetellä miten ammattitaitoisilta työntekijöiltä voi puuttua sosiaaliset taidot kokonaan:nope:
Olen huomannut saman ilmiön, mitä enemmän koulutusta tai asemaa, sitä vähemmän empatiaa. Tosin joukossa on mukavia poikkeuksia, suurin yhtiöiden pomoja jotka ovat kohteliaita herrasmiehiä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jokos kutsu Mylliksen promootiojuhliin Nummelaan on tullut?:doubtful: :thumbup:

Asu vapaa mutta pakollinen.

Menyy:
Banaania ja banjonsoittoa
Burger Kingin hamppareita
Loungen kaljat

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
ml sanoi:
Olen huomannut saman ilmiön, mitä enemmän koulutusta tai asemaa, sitä vähemmän empatiaa. Tosin joukossa on mukavia poikkeuksia, suurin yhtiöiden pomoja jotka ovat kohteliaita herrasmiehiä.
'
Kun tietokone ei toimi, niin koskaan ei tiedä kenestä tulee kpää, se voi olla se herttaisa mummo, tai se ilkeä teini. Tai sitten heillä ei ole asian kanssa mitään ongelmaa.

Nm. kokemust on!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mulla kun alkaa tökkimään tietsikka niin mä turvaudun punaviiniin, OoPeehen, Arnoldin ja Sam:iin.

Ekasta tulee rauhallinen olo ja kirroosi, lopuista tulee peräpukamat suuhun kun jauhaa niin paljon paskaa.