Vasta-morjenstus kanssa duunipaikaltaarnold sanoi:Morjens duunipaikalta!
Tosin mun sänkykin on alle metrin päässä. Taas ei onnaa noi tilastot lainkaan. ..kele.
Koskas Arska on tulossa Kuopijoon päin? Möötte Pitkälahden ABCllä?
Vasta-morjenstus kanssa duunipaikaltaarnold sanoi:Morjens duunipaikalta!
Pitäs muuten nakata sulle toi kännykkänumero, ni voitas ottaa yhteyttä ku ollaan sielläpäin. Aikataulusta ei ole tietoa, mutta kyllä me juniorin kanssa varmaankin käydään Kuopiossa viimeistään talvilomalla.Jones sanoi:
Koskas Arska on tulossa Kuopijoon päin? Möötte Pitkälahden ABCllä?
Tänne on kans viikonlopuks luvattu surkeaa keliä, jopa +6 asteen lämpötiloja :nope: . Eilen illalla just kattelin pihaa, oli niin kaunista ku maassa oli puhdas lumi.OoPee sanoi:Täällä on pyhäpäivä ja vaikka ei olis, niin en muutenkaan olis duunissa
Paska sää. Sataa, tuulee ja on koleaa![]()
Meitin Nahka-Sakke tulee kanssa viikolla 8 Kuopijoon.:ahem:arnold sanoi:Pitäs muuten nakata sulle toi kännykkänumero, ni voitas ottaa yhteyttä ku ollaan sielläpäin. Aikataulusta ei ole tietoa, mutta kyllä me juniorin kanssa varmaankin käydään Kuopiossa viimeistään talvilomalla.
Siinä Pitkälahden ABC:llä tulee käytyä lähestulkoon joka kerta kun Kuopiossa vierailemme, appivanhemmat kun asuvat siinä "nurkan takana" Petosella :thumbup:
Mä merkkasin kans eilen tuon viikon 8 talvilomaksi, mutta ajattelin kyllä pitää loman samaan aikaan muksun hoitotädin kanssa (ainakin osittain). Minulle kun periaatteessa on sama milloin lomani pidän, niin tuolla tavalla ei ainakaan muksun tarvitse mennä "tuntemattomaan" paikkaan hoitoon.Jones sanoi:Meitin Nahka-Sakke tulee kanssa viikolla 8 Kuopijoon.:ahem:
jps sanoi:Mylberi, kiinnitä se nyrkkeilysäkki lattiaan kiinni, pysyy paljon paremmin.
arnold sanoi:Mä merkkasin kans eilen tuon viikon 8 talvilomaksi, mutta ajattelin kyllä pitää loman samaan aikaan muksun hoitotädin kanssa (ainakin osittain). Minulle kun periaatteessa on sama milloin lomani pidän, niin tuolla tavalla ei ainakaan muksun tarvitse mennä "tuntemattomaan" paikkaan hoitoon.![]()
NBC's 'Fear Factor' Sued for Rat-Eating Episode
Watching contestants eat dead rats on NBC's gross-out stunt show "Fear Factor" so disgusted a Cleveland man that he has sued NBC for $2.5 million, saying he could not stomach what he saw.
Ei ole, vaikka tämä olikin vasta toinen kerta tänä vuonna luistimilla. Ylipainoa ei pitäisi oikeasti olla, vaikka vähän laihdutankin ja luistelua olen harrastanut penskana ja nuorena hyvinkin paljon:thumbup: Lisäksi lasten kanssa meno on hieman verkkaisempaa kuin muuten pelatessa.Jones sanoi:Onks nilkat kipeet?![]()
:thumbup: :thumbup: :thumbup:Myllis sanoi:Ai hitto damn. Tanaanhan kunnon ihmiset on lomilla.
Koska siihen aikaan on kello Suomessa tunnin enemmän ja sä olet tottunut syömään noihin aikoihin (10.05-12.05):doubtful:Myllis sanoi:Nyt kun olen iso johtajajarkkasin kokouksen isolle jengille (tehtaanjohtajat, tuotantopaallikot ja kemistit) meidan Euroopan etelaisimmille tehtaille Begur'iin 09.05 - 11.05.
Kuka arvaa miksi juuri tuohon aikaan?