Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
arnold sanoi:
Morjens duunipaikalta!
Vasta-morjenstus kanssa duunipaikalta;)

Tosin mun sänkykin on alle metrin päässä. Taas ei onnaa noi tilastot lainkaan. ..kele.

Koskas Arska on tulossa Kuopijoon päin? Möötte Pitkälahden ABCllä?

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Jones sanoi:

Koskas Arska on tulossa Kuopijoon päin? Möötte Pitkälahden ABCllä?
Pitäs muuten nakata sulle toi kännykkänumero, ni voitas ottaa yhteyttä ku ollaan sielläpäin. Aikataulusta ei ole tietoa, mutta kyllä me juniorin kanssa varmaankin käydään Kuopiossa viimeistään talvilomalla.
Siinä Pitkälahden ABC:llä tulee käytyä lähestulkoon joka kerta kun Kuopiossa vierailemme, appivanhemmat kun asuvat siinä "nurkan takana" Petosella :thumbup:

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
OoPee sanoi:
Täällä on pyhäpäivä ja vaikka ei olis, niin en muutenkaan olis duunissa ;)

Paska sää. Sataa, tuulee ja on koleaa :(
Tänne on kans viikonlopuks luvattu surkeaa keliä, jopa +6 asteen lämpötiloja :nope: . Eilen illalla just kattelin pihaa, oli niin kaunista ku maassa oli puhdas lumi.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
arnold sanoi:
Pitäs muuten nakata sulle toi kännykkänumero, ni voitas ottaa yhteyttä ku ollaan sielläpäin. Aikataulusta ei ole tietoa, mutta kyllä me juniorin kanssa varmaankin käydään Kuopiossa viimeistään talvilomalla.
Siinä Pitkälahden ABC:llä tulee käytyä lähestulkoon joka kerta kun Kuopiossa vierailemme, appivanhemmat kun asuvat siinä "nurkan takana" Petosella :thumbup:
Meitin Nahka-Sakke tulee kanssa viikolla 8 Kuopijoon.:ahem:

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Jones sanoi:
Meitin Nahka-Sakke tulee kanssa viikolla 8 Kuopijoon.:ahem:
Mä merkkasin kans eilen tuon viikon 8 talvilomaksi, mutta ajattelin kyllä pitää loman samaan aikaan muksun hoitotädin kanssa (ainakin osittain). Minulle kun periaatteessa on sama milloin lomani pidän, niin tuolla tavalla ei ainakaan muksun tarvitse mennä "tuntemattomaan" paikkaan hoitoon. :rolleyes:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Mylberi, kiinnitä se nyrkkeilysäkki lattiaan kiinni, pysyy paljon paremmin.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
arnold sanoi:
Mä merkkasin kans eilen tuon viikon 8 talvilomaksi, mutta ajattelin kyllä pitää loman samaan aikaan muksun hoitotädin kanssa (ainakin osittain). Minulle kun periaatteessa on sama milloin lomani pidän, niin tuolla tavalla ei ainakaan muksun tarvitse mennä "tuntemattomaan" paikkaan hoitoon. :rolleyes:

Mulla on viikko 7 lomat Levilla, sitten perstai aamuna lennetaankin Sveitsiin koko perheen kera, eli viikko 8 on myos lomaa.
Skimbataan jossain Vihtia suuremmissa maissa. :thumbup: :ahem: :cool:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Mulla ei talvilomia ole :(

Äsken käytiin lasten kanssa luistelemassa :) Tuli törkeä nälkä, onneksi kohta pääsee syömään...

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ei jösses sentään noita ameriikkalaisia::rolleyes:

NBC's 'Fear Factor' Sued for Rat-Eating Episode
Watching contestants eat dead rats on NBC's gross-out stunt show "Fear Factor" so disgusted a Cleveland man that he has sued NBC for $2.5 million, saying he could not stomach what he saw.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Jones sanoi:
Onks nilkat kipeet?:rolleyes:
Ei ole, vaikka tämä olikin vasta toinen kerta tänä vuonna luistimilla. Ylipainoa ei pitäisi oikeasti olla, vaikka vähän laihdutankin ja luistelua olen harrastanut penskana ja nuorena hyvinkin paljon:thumbup: Lisäksi lasten kanssa meno on hieman verkkaisempaa kuin muuten pelatessa.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Pitaskohan mun muuttaa mun nikki Muellikseksi taman jonesin kamun mukaan, vai menisiko ihan sikana saksalaislinjalle, Müllis. :rolleyes: :nope:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nyt kun olen iso johtaja :rolleyes: jarkkasin kokouksen isolle jengille (tehtaanjohtajat, tuotantopaallikot ja kemistit) meidan Euroopan etelaisimmille tehtaille Begur'iin 09.05 - 11.05.

Kuka arvaa miksi juuri tuohon aikaan?

Vinkiksi etta tuon kylan sijainti loytyy googlesta kovin helposti (esim. http://www.begur.org )

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Myllis sanoi:
Nyt kun olen iso johtaja :rolleyes: jarkkasin kokouksen isolle jengille (tehtaanjohtajat, tuotantopaallikot ja kemistit) meidan Euroopan etelaisimmille tehtaille Begur'iin 09.05 - 11.05.

Kuka arvaa miksi juuri tuohon aikaan?
Koska siihen aikaan on kello Suomessa tunnin enemmän ja sä olet tottunut syömään noihin aikoihin (10.05-12.05):doubtful: