Olenko ainoa, kuka ei ymmärrä tätä kommenttia ?elle sanoi:Uudestaan!
Olenko ainoa, kuka ei ymmärrä tätä kommenttia ?elle sanoi:Uudestaan!
Kyllä joo, mutta kysymys on lähinnä siitä, että ainakaan mulla ei oo niin paljoa luppoaikaa, että viitsisin investoida pari kuukautta jonkun pelin opiskeluunSam sanoi:Minusta pelit, jotka eivät alkuun tarjoa haastetta, eivät jaksa pitkään innostaa.
Minä taasen oinas :thumbup:Jones sanoi:Minä muuten olen Kaksonen![]()
Kerro ny ensin missä se kaukosäädin on.elle sanoi:Uudestaan!
Pahoin pelkään. Tarjoa käyntikorttisi, niin tilanne selkiytyy! :thumbup:jaska sanoi:Olenko ainoa, kuka ei ymmärrä tätä kommenttia ?
elle sanoi:Uudestaan!
Oi sinäkin kultaseni :ahem: :ahem:elle sanoi:Uudestaan!
Soitellaan. :thumbup:Olga sanoi:Pahoin pelkään. Tarjoa käyntikorttisi, niin tilanne selkiytyy! :thumbup:
No nythän sillä on aikaa taas pelailla, kun mäkiviikkokin on jo ohitte :ahem:Nopeahuoli sanoi:Lahden hallille katsomaan miten George Soros pelaa:ahem: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
![]()
Mä pääsisin lukuisissa uimahalleissa ympäri maan ilmaiseksi (Jonesille tiedoksi, mm. Lippumäen uimahalli) sisään, en vaan diggaa alkuunkaan siitä radalla räpiköimisestä. :thumbdownSam sanoi:Meillä taitaa maksaa 4,80 euroa. Vaimo ja tytär pääsevät puoleen hintaan ja poika menee ilmaiseksi.
Ei kai mun oo pakko tota kertoa, vaikka tuo olisikin totuus? :nope:OoPee sanoi:Nykkun Arska vielä kerrot ajavas mutsis Micralla, niin mä alan huolestua :doubtful: