Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Yllättävän selkokielinen oli kuitenkin viesti. Liekö kirjoittanut sen jo aamulla ja muistanut vasta iltapäivällä lähettää:rolleyes:
Ei kyllä se oli ihan aktuelli viesti, piti meinaan tarkistaa ja siellähän se oli edelleenkin ryystämässä. Sekoili jotain sen suuntaista, että tuntuu ihan aamulta :nope:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Ei kyllä se oli ihan aktuelli viesti, piti meinaan tarkistaa ja siellähän se oli edelleenkin ryystämässä. Sekoili jotain sen suuntaista, että tuntuu ihan aamulta :nope:
Minä olin naapurissa ryystämässä kaffetta, joten en käynyt hirveästi vaihtamaan ajatuksia herran kanssa. Toki hyvää matkaa toivotin:ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mulle vaan aina sattuu nämä tahdittomat lausahdukset:(

Mutta sattuu mulle muutenkin. Windows-95 launchissa otin tukea pöydästä kun istuin ja 4 tummaan pukuun pukeutunutta miestä sai kuohuviinit päälleen. Niistä oikein näki, kuinka ne oli vittuuntuneita meikäläiseen.

Oli pakko ostaa toi Win-95 silloin, ja plussa-paketti vielä päälle.:D

Työkaverini Roisto on sitten palannut onnellisesti Thaimaasta tänään kotiin. Ei ollut hirveen motivoitunut huomiseen työpäivään.:tongue:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Muutaman lipsahduksen jälkeen olen tullut hyvin varovaiseksi sanomisteni suhteen.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Tänään on ollut kyllä kaikkien aikojen krapula :nope:

Vieläkin sattuu tukkaan, päivän ekan sapuskan (paistettu kananmuna) söin äsken :eek!:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Nopeahuoli sanoi:
Jokainen paiva krapulassa on hukkaan heitetty paiva :ahem:
Olen aivan samaa mieltä. Siksi pyrinkin pitämään krapulapäivät vuodessa alle yhdessä:thumbup:

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Sam sanoi:
Olen aivan samaa mieltä. Siksi pyrinkin pitämään krapulapäivät vuodessa alle yhdessä:thumbup:
Toisinsanoen sä tykkäät "loivennella"? :D :D :D

Mikäs siinä, kaverikin sanoo aina "krapula tulee varmasti, mutta hän päättää mikä päivä" :thumbup:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
arnold sanoi:
Toisinsanoen sä tykkäät "loivennella"? :D :D :D

Mikäs siinä, kaverikin sanoo aina "krapula tulee varmasti, mutta hän päättää mikä päivä" :thumbup:
Viimeksi pidin useamman päivän putken aloittaen aamusta jo ennen sängystä nousua kun lukio loppui. Silloin putkea kesti neljä vuorokautta. Krapulaa ei tullut:eek!:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Huomenta! Väsyttää! Joutuu taas totuttelemaan siihen, että menee aikaisemmin nukkumaan.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Huomenta.

Takana erinomainen viikonloppu. Olette näköjään iskeneet stooria urakalla. Mylliksellä hienoja kuvia. :thumbup: Mullakin on täysin mustat sukset. En ole vaan päässyt pitkään, pitkään aikaan rinteeseen.:frown: Viimeisin lasku oli Kirkkonummella Peuramaalla. :D

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Huomenta! Väsyttää! Joutuu taas totuttelemaan siihen, että menee aikaisemmin nukkumaan.
Ei väsytä, vaikka tuli nukuttua noin viitisen tuntia :) Tänään taidankin aloittaa alakerran katon repimistä:eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Ei väsytä, vaikka tuli nukuttua noin viitisen tuntia :) Tänään taidankin aloittaa alakerran katon repimistä:eek:
Itteasiassa mä nukuin jopa melkein 5.5 tuntia, mutta toi on mulle 2.5 tuntia liian vähän :(

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Pidemmällä aikavälillä minäkin tartteisin viime yön unimäärään pari tuntia lisää. Riehumista on lisättävä, jotta sippaa illalla aikaisemmin:ahem:

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Huomenta! Jos ei tuu kankkusta niin sillon on ottanut liian vähän. Varmaa tietoa:thumbup: