Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
elle sanoi:
Millanen filtteri sulla on?

Mä olen taas viimeiset puoli vuotta ollut ostamassa kunnon keitintä. Ne on vain niin älyttömän kalliita.
Tommonen:

Eli samanlainen kuin Mylbergillä :D

Enää en ostais Saecoa vaan Juran. Saeco tekee kyllä hyvää kahvia, mutta niiden perusvika on just toi, että tiivisteet menee ajan myötä (vajaa 3 vuotta :doubtful: ) rikki. Jurassa ei kuulemma oo ihan noin paljon noita ongelmia, tosin ovat sitten vielä pikkusen kalliimpia :doubtful:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ai tuo tuo muistoja niilta ajoilta kun olin viela duunissa... :rolleyes: Oli meinaan niin, etta jos se vtun Saeco ei toiminut, niin ekana sielta meidan duunin keittiosta kuului: Jari, est-ce que tu peux.... :thumbdown :mad_old: Vielakin kylmaa selkapiita :(

Soli ihan sama kaadettiinko sinne tolla Britalla vetta vai ei. Se... tai pitaisko sanoa NE kalkkentu aina vahitellen. Niina neljana vuonna kun olin siina hommassa, meilla tais olla 4 Saecoa... Ja kaikki oli jotain deluxe office malleja... :rolleyes:

Viimeksi muokattu:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Suomalaisena ei ehkä tajua niin hyvin, mikä rikkaus meillä onkaan runsaissa vesissä. Maailmalla on huutava pula puhtaasta vedestä. Saa nähdä milloin pohjoismaista ryhdytään tekemään suuren mittakaavaan vesikauppaa.

Olga

hiljaisuus
Olipa tuossa juuri tv1:llä ohjelma, jossa kerrottiin myös Noppiksen maisemia uhkaavista tsunameista.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Ei sen puoleen. Sain minäkin kerran Bristolista mailin, notta kahvipaikka täytyis pitää paremmassa kunnossa. Outo juttu sikäli, etten ole koskaan käynyt Bristolissa.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
ml sanoi:
Suomalaisena ei ehkä tajua niin hyvin, mikä rikkaus meillä onkaan runsaissa vesissä. Maailmalla on huutava pula puhtaasta vedestä. Saa nähdä milloin pohjoismaista ryhdytään tekemään suuren mittakaavaan vesikauppaa.
Niihän me yritettiin. Sitten ensimmäinen kauppa meni puihin ja koko pas** myydään Saudia-Arabiaan 900 000 e:llä...

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Huhhuh.

Vihdoin aikaa rentoutua. Saunakin on jo lämpenemässä, joten nukkumisesta ei kannata haaveilla vielä hetkeen. Tällaista tämä vain valitettavasti taitaa pari seuraavaa kuukautta olla:jaska: Mitäs on syntynyt köyhäksi ja omaa haaveita asiallisesta asunnosta:nope: Onneksi ehdin joulun aikaan pari viikkoa ottamaan hyvin rennosti, joten akut on ladattu ja nyt vain kohti kevättä... (kunhan edes se piristävä talvi tulisi tännekin)

elle

-------
OoPee sanoi:
Tommonen:

Eli samanlainen kuin Mylbergillä :D

Enää en ostais Saecoa vaan Juran. Saeco tekee kyllä hyvää kahvia, mutta niiden perusvika on just toi, että tiivisteet menee ajan myötä (vajaa 3 vuotta :doubtful: ) rikki. Jurassa ei kuulemma oo ihan noin paljon noita ongelmia, tosin ovat sitten vielä pikkusen kalliimpia :doubtful:
Juraa mä olenkin käynyt hipelöimässä jo kaupassa. Ja tuo filtteri voisi olla ihan fiksu vaihtoehto pullovesien kanssa läträämiselle .. minähän käytän Eviania ihan kaikkeen .. silitysraudasta lähtien.

Observer

Well-known member
OoPee sanoi:
Enää en ostais Saecoa vaan Juran. Saeco tekee kyllä hyvää kahvia, mutta niiden perusvika on just toi, että tiivisteet menee ajan myötä (vajaa 3 vuotta :doubtful: ) rikki.
Eikö Itävallassa myydä MoccaMastereita? Ihan ylivertaisia pelejä. :ahem:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Nyt saunaan. Olenkin totaalisen poikki. Luulisi tulevan unen nopeasti saunan jälkeen:) Montaa viisituntista yötä en jaksa peräjälkeen. Viimeistään viikonloppuna olisin sippi. Hyviä öitä forumille:)

ps. nyt on keittiössä noin neljännespanelointi, kun vanhojen levyjen kiinnityslaudat ovat näkyvissä:D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
ml sanoi:
Kyllä se vesi täälläkin on helvetin puhdasta, mutta ainakin meillä tuppaa oleen runsaammanpuoleisesti kalkkia, mikä sinänsä on muuten harmitonta ja jopa terveellistä, mutta kodinkoneille se ei välttämättä tee hyvää.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Soli ihan sama kaadettiinko sinne tolla Britalla vetta vai ei. Se... tai pitaisko sanoa NE kalkkentu aina vahitellen. Niina neljana vuonna kun olin siina hommassa, meilla tais olla 4 Saecoa... Ja kaikki oli jotain deluxe office malleja... :rolleyes:
No kyllä mä sinne oon niitä kalkinpoistolitkujakin kaadellu sisään, mutta en kai sitten tarpeeks usein :(