elle
-------
Nyt yllytät ..Sam sanoi:Et laita niitä jakeluun:nope:
Nyt yllytät ..Sam sanoi:Et laita niitä jakeluun:nope:
Tommonen:elle sanoi:Millanen filtteri sulla on?
Mä olen taas viimeiset puoli vuotta ollut ostamassa kunnon keitintä. Ne on vain niin älyttömän kalliita.
Niihän me yritettiin. Sitten ensimmäinen kauppa meni puihin ja koko pas** myydään Saudia-Arabiaan 900 000 e:llä...ml sanoi:Suomalaisena ei ehkä tajua niin hyvin, mikä rikkaus meillä onkaan runsaissa vesissä. Maailmalla on huutava pula puhtaasta vedestä. Saa nähdä milloin pohjoismaista ryhdytään tekemään suuren mittakaavaan vesikauppaa.
Juraa mä olenkin käynyt hipelöimässä jo kaupassa. Ja tuo filtteri voisi olla ihan fiksu vaihtoehto pullovesien kanssa läträämiselle .. minähän käytän Eviania ihan kaikkeen .. silitysraudasta lähtien.OoPee sanoi:Tommonen:
![]()
Eli samanlainen kuin Mylbergillä
Enää en ostais Saecoa vaan Juran. Saeco tekee kyllä hyvää kahvia, mutta niiden perusvika on just toi, että tiivisteet menee ajan myötä (vajaa 3 vuotta :doubtful: ) rikki. Jurassa ei kuulemma oo ihan noin paljon noita ongelmia, tosin ovat sitten vielä pikkusen kalliimpia :doubtful:
Terkkuja sinne saunaan ..Sam sanoi:Vihdoin aikaa rentoutua. Saunakin on jo lämpenemässä, joten nukkumisesta ei kannata haaveilla vielä hetkeen.
Kiitos, aivan juuri menen. Ensi kerralla kamerat jäävät alakertaan:ahem:elle sanoi:Terkkuja sinne saunaan ..
Ei jaska, nyt oli kyse VEDEN myymisestä! :ahem:jaska sanoi:ja koko pas** myydään Saudia-Arabiaan 900 000 e:llä...
Eikö Itävallassa myydä MoccaMastereita? Ihan ylivertaisia pelejä. :ahem:OoPee sanoi:Enää en ostais Saecoa vaan Juran. Saeco tekee kyllä hyvää kahvia, mutta niiden perusvika on just toi, että tiivisteet menee ajan myötä (vajaa 3 vuotta :doubtful: ) rikki.
Ei noi etelässä asustelevat pellet tajua mitään kunnon kahvistaObserver sanoi:Eikö Itävallassa myydä MoccaMastereita? Ihan ylivertaisia pelejä. :ahem:
:thumbup:arnold sanoi:Ei jaska, nyt oli kyse VEDEN myymisestä! :ahem:
Kyllä se vesi täälläkin on helvetin puhdasta, mutta ainakin meillä tuppaa oleen runsaammanpuoleisesti kalkkia, mikä sinänsä on muuten harmitonta ja jopa terveellistä, mutta kodinkoneille se ei välttämättä tee hyvää.ml sanoi:Suomalaisena ei ehkä tajua niin hyvin, mikä rikkaus meillä onkaan runsaissa vesissä. Maailmalla on huutava pula puhtaasta vedestä. Saa nähdä milloin pohjoismaista ryhdytään tekemään suuren mittakaavaan vesikauppaa.
No kyllä mä sinne oon niitä kalkinpoistolitkujakin kaadellu sisään, mutta en kai sitten tarpeeks useinNopeahuoli sanoi:Soli ihan sama kaadettiinko sinne tolla Britalla vetta vai ei. Se... tai pitaisko sanoa NE kalkkentu aina vahitellen. Niina neljana vuonna kun olin siina hommassa, meilla tais olla 4 Saecoa... Ja kaikki oli jotain deluxe office malleja...![]()