Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Olga sanoi:
Olipa tuossa juuri tv1:llä ohjelma, jossa kerrottiin myös Noppiksen maisemia uhkaavista tsunameista.
Olikohan sama josta mä taannoin mainitsin.

Nin että Noube, kai sä nyt sit tiedät, että Oregon on tsunamialuetta? :eek!:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
elle sanoi:
Juraa mä olenkin käynyt hipelöimässä jo kaupassa. Ja tuo filtteri voisi olla ihan fiksu vaihtoehto pullovesien kanssa läträämiselle .. minähän käytän Eviania ihan kaikkeen .. silitysraudasta lähtien.
Toi laite makso about 20 euroa. Filttereitä joutuu uusimaan ohjeiden mukaan kuukauden välein, mutta ei niitä normaalihuushollissa tartte lähellekään niin usein vaihdella (tänkin muuten opin Mylberigiltä :D).

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Huomenta!

Vieläkin painaa eiliset rasitukset päälle. Noh, onhan tässä päivä aikaa toipua jotta jaksaa taas illan painaa :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Huomenta!

Tipahdin eilen puol seittemältä katsoessani tyttären kanssa lumikkia ja seitsemää kääpiötä :D

...tosin heräsin sitten kymmeneltä ja olin puolisentoista tuntia hereillä ennenkuin menin uudestaan koisimaan.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Huomenta!

Tipahdin eilen puol seittemältä katsoessani tyttären kanssa lumikkia ja seitsemää kääpiötä :D

...tosin heräsin sitten kymmeneltä ja olin puolisentoista tuntia hereillä ennenkuin menin uudestaan koisimaan.
Mutta sä ootkin meidän nallekarhu:ahem:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Huomenta... nyt on silmät ristissä, piti viedä vanhemmat 15 yli 7 satamaan :rolleyes:

tosin sen takia on nyt
käytössä pari päivää...

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Viimeksi muokattu:

Olga

hiljaisuus
No kuvauksellinen on vaimokin. Molemmilla on linkitetyssä kuvassa korvamerkit kuin EU-aikakauden lehmillä. :thumbup: (sorry)

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Toisin kuin sun keittiös :D

...tai Matxin :eek!: :eek!: :eek!: :eek!:
Otin eilen taas pari kuvaa:thumbup: Oli pakko. Sitten kun homma on loppusuoralla, niin saa lisää voimia jaksaa kun näkee pahimman tilanteen:ahem:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Oikeastaan tällä koneella on pari kuvaa kylppäristä purkuvaiheessa...

Täytyykin kaivaa. Uusia kuvia en ole vielä ottanut. Odotellaan elleä;)

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
AJ sanoi:
Ei sen puoleen. Sain minäkin kerran Bristolista mailin, notta kahvipaikka täytyis pitää paremmassa kunnossa. Outo juttu sikäli, etten ole koskaan käynyt Bristolissa.
Ei kai se mikään ihme ole, että kahvipaikka on törkeessä kunnossa, kun olet laiminlyönyt hommasi noin pahasti.