Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nysse on sitten varma etta mennaan epsanjaan kokoustelemaan het Parseloonan keepeen jalkeen, elikka lennankin sinne vaimon kanssa jo torstaina, ollaan viikonloppu siella, vaimo palaa suomeen sunnuntaina ja meika menee 3 paivan kokouksiin.

Moni kollega ottaa vaimonsa megeen ja pitaa pitkan viikonlopun ennen sita. :thumbup:

Sain taas kehuja oivasta paikan ja ajan valinnasta. Tunkua on, ainakin 20 kollegaa ympari mualiman tahtoo megeen... :thumbup: :cool:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
perhana sen kiinalaisen tohtorismiehen piti soittaa tana iltana ja meidan piti keskustella sen liksasta.
paatin jotta palkkaan sen josko huolii mun tarjouksen. :thumbup:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Myllis sanoi:
perhana sen kiinalaisen tohtorismiehen piti soittaa tana iltana ja meidan piti keskustella sen liksasta.
paatin jotta palkkaan sen josko huolii mun tarjouksen. :thumbup:
no nysse soitti ja sen liksapyynto on aika tarkkaan se maksimi mita olin funannut. ens torstaina tavataan taas dinnerin aaressa ja isken sille sopparin kateen... :thumbup:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Kohta voisinkin hypata tuon kuntofillarin paalle ja polkea puolen tunnin ajan... :thumbup:

Lounaalla kaytiin uimassa, ja syotiin salaattia... :)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Sam sanoi:
Siinä se on mun lisäksi toinen hullu:D

Vaan nyt naimaan :thumbup:

Ma itse asiassa diggaan salaatista, varsinkin Ceasar sellaisesta.

Meika paasee saunaan ;) vasta torstaina, en kehtaa huomen yolla lammittaa... :rolleyes:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Puuh, kotona ollaan. Söin just ison lautasen ruokaa. Ei ole kovin viisasta syödä juuri ennen nukahtamista tukevaa ateriaa. Aamu alkaa aikaisella syöksyllä kaakelivyöhykkeellä.

*harjoittelee syöksymistä*

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Lueskelinpa tuossa saunassa ollessa uusinta Tietokonelehteä. Jotenkin korttelinörttikolumnin alku kuulosti törkeän tutulta:jaska: :jaska: :jaska:

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Huomenta. Tämä jätkä lähtee himbeen ja nukkuu kellon ympäri, kevyesti. Moe.