Mua pelottaa huominen Chevylla Espoosta Nummelan kautta Hankooseen ajo... :nope:Sam sanoi:Kahville ja sitten kotiin. Pakko jäädä lasten kanssa ulos, kun on noin upea talvinen ilma:ahem:
Mua pelottaa huominen Chevylla Espoosta Nummelan kautta Hankooseen ajo... :nope:Sam sanoi:Kahville ja sitten kotiin. Pakko jäädä lasten kanssa ulos, kun on noin upea talvinen ilma:ahem:
Voin lainata Opelia kunnollisilla talvirenkailla. Toki saat käyttää jarrutonta Talbotiakin huonoilla renkailla, mikäli kaipaat haasteitaMyllis sanoi:Mua pelottaa huominen Chevylla Espoosta Nummelan kautta Hankooseen ajo... :nope:
Eiku toi bilika pitaa vieda Sneidsiin. Superfastilla ylitse, ma-ke Saksan Münsterissa ja torstaina Rothristissa kampilla.Sam sanoi:Voin lainata Opelia kunnollisilla talvirenkailla. Toki saat käyttää jarrutonta Talbotiakin huonoilla renkailla, mikäli kaipaat haasteita![]()
Eikos toi Talpotti, ja hiukka myos vanhat oopelit, ole sellaisia ymparistoystavallisia, biohajoavia autoja....Sam sanoi:Olisit voinut viedä tuon mun menopelin takaisin sakemannien riesaksi![]()
![]()
Joo ja saastuttavatkin vähänMyllis sanoi:Eikos toi Talpotti, ja hiukka myos vanhat oopelit, ole sellaisia ymparistoystavallisia, biohajoavia autoja....![]()
Sam on pupujussi, Myllis on sonni, Jaska on tunnustanut olevansa sika, Teba on ..Myllis sanoi:Miäs = eläin ! (Varma tieto! :thumbup: )
Pitäisiköhän mun vaihtaa toi muumipappa poiselle sanoi:Sam on pupujussi, Myllis on sonni, Jaska on tunnustanut olevansa sika, Teba on ..
Mä tein tollaisessa asennossa duunia tänään vartin, kunnes selkä jämähti kipeäksi.elle sanoi: