Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Sam sanoi:
Kahville ja sitten kotiin. Pakko jäädä lasten kanssa ulos, kun on noin upea talvinen ilma:ahem:
Mua pelottaa huominen Chevylla Espoosta Nummelan kautta Hankooseen ajo... :nope:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Myllis sanoi:
Mua pelottaa huominen Chevylla Espoosta Nummelan kautta Hankooseen ajo... :nope:
Voin lainata Opelia kunnollisilla talvirenkailla. Toki saat käyttää jarrutonta Talbotiakin huonoilla renkailla, mikäli kaipaat haasteita ;)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Sam sanoi:
Voin lainata Opelia kunnollisilla talvirenkailla. Toki saat käyttää jarrutonta Talbotiakin huonoilla renkailla, mikäli kaipaat haasteita ;)
Eiku toi bilika pitaa vieda Sneidsiin. Superfastilla ylitse, ma-ke Saksan Münsterissa ja torstaina Rothristissa kampilla.
Saan tuolla tavalla kilsat virman piikkiin. :thumbup:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Sam sanoi:
Olisit voinut viedä tuon mun menopelin takaisin sakemannien riesaksi;) :D
Eikos toi Talpotti, ja hiukka myos vanhat oopelit, ole sellaisia ymparistoystavallisia, biohajoavia autoja.... :rolleyes:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Myllis sanoi:
Eikos toi Talpotti, ja hiukka myos vanhat oopelit, ole sellaisia ymparistoystavallisia, biohajoavia autoja.... :rolleyes:
Joo ja saastuttavatkin vähän:rolleyes: Talbotia en ole tankannut vielä kertaakaan :D

Nyt taidankin lähteä himaan. Myllis, jos et keksi tekemistä, niin piipahda illemmalla tahi huomenna ;)

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Loistokeli :) Sataa reilusti kevyttä nuoskalunta:) Piti sitten tehdä lapsille lumilinna pihalle:thumbup: Oli mukavaa, vaikka aikaa menikin.

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Tilasin uudet kamat. Saan pelikoneen pystyyn.

3.2Gb AMD
1Gb 400 RAMMIA
120Gb SATA150 levari
ABitin emolevy
GF 256Mb graphics cardi

Jee.