OoPee
Nuori ikäisekseen
Aku Ankasta ilmestyny tuplanumero vai?Sam sanoi:Jopas tuli saunottua pitkään![]()
Aku Ankasta ilmestyny tuplanumero vai?Sam sanoi:Jopas tuli saunottua pitkään![]()
Kuule, golfmailojen disainia, korjausta, muuntelua ja "fitting"ia. Golfin saantoja, opetustekniikoita ja sen sellasta.Tblair sanoi:Mita tollainen luupaa opiskelee? :eek!: :eek!:
![]()
Itse asiassa tänään kun heitettiin vaimo asemalle ja samalla käytiin lasten kanssa kaupassa niin samalla ostin uusimman Aku Ankan taskukirjanOoPee sanoi:Aku Ankasta ilmestyny tuplanumero vai?![]()
Tässä vaiheessahan onkin jo korkee aika pikkuhiljaa tutustua niihin sääntöihinkinNopeahuoli sanoi:Kuule, golfmailojen disainia, korjausta, muuntelua ja "fitting"ia. Golfin saantoja, opetustekniikoita ja sen sellasta.
:thumbup:
Mun systerillä oli vielä teini-iässäkin aina tapana lukea Aku Ankkaa suihkussa!Sam sanoi:Itse asiassa tänään kun heitettiin vaimo asemalle ja samalla käytiin lasten kanssa kaupassa niin samalla ostin uusimman Aku Ankan taskukirjanLuin sen melkein kokonaan
Oli hyvin rentouttavaa nollata pollaa totaalisesti.
Luin juuri oudon saannon...OoPee sanoi:Tässä vaiheessahan onkin jo korkee aika pikkuhiljaa tutustua niihin sääntöihinkin![]()
Paska peli :nope: :nope: :nope:Nopeahuoli sanoi:Luin juuri oudon saannon...Golf-palloa ei muka sais potkasta "hieman parempaan paikkaan", jos se on esim puskassa tahi puun takana...
Toi on kieltämättä uskomatonta:eek!:OoPee sanoi:Mun systerillä oli vielä teini-iässäkin aina tapana lukea Aku Ankkaa suihkussa!
Siis SUIHKUSSA!!!![]()
![]()
![]()
Tuli vielä mieleen, pitäisiköhän tutustua siskoosi paremminkin, kun hänelläkin näyttää olevan hyvät harrastukset:thumbup:OoPee sanoi:Mun systerillä oli vielä teini-iässäkin aina tapana lukea Aku Ankkaa suihkussa!
Siis SUIHKUSSA!!!![]()
![]()
![]()
Niin onOoPee sanoi:Paska peli :nope: :nope: :nope:
Meni kuule just ennen joulua naimisiinSam sanoi:Tuli vielä mieleen, pitäisiköhän tutustua siskoosi paremminkin, kun hänelläkin näyttää olevan hyvät harrastukset:thumbup:![]()
Pelaavat kuule ihan sita pesapalloa taallaSam sanoi:Vaihda noppis pesikseen. Voisit siellä olla aika kurko:thumbup:
Eli talouskin on turvattu:thumbup:OoPee sanoi:Meni kuule just ennen joulua naimisiin![]()
Tarkoitatko nyt sitä tyhmempää show-peliä vai pesäpalloa?Nopeahuoli sanoi:Pelaavat kuule ihan sita pesapalloa taalla![]()
![]()
Mulle ne on yhta tylsia kummatkin. Toisessa saa tosin kaljaa katsomoihin ja hyvat hodarit :thumbup:Sam sanoi:Tarkoitatko nyt sitä tyhmempää show-peliä vai pesäpalloa?
Onhan tuokin positiivinen katsontakanta:thumbup:Nopeahuoli sanoi:Mulle ne on yhta tylsia kummatkin. Toisessa saa tosin kaljaa katsomoihin ja hyvat hodarit :thumbup:
Eipä silti, teidän nurkilla voisi käydä katsomassa mitä tahansa peliä ilman kaljaakin:thumbup: Uskoisin elämyksen olevan kokemisen arvoinen.Nopeahuoli sanoi:Kylla. Joka paikassa on "kaljat katsomoihin" tyyli :thumbup:
Niin on meikäläinenkin, mutta samalla pirun sisukas ja periksiantamaton.OoPee sanoi:Siinä on meinana kundi, joka on suhtkoht kierrosherkkä![]()