Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Tblair sanoi:
Mita tollainen luupaa opiskelee? :eek!: :eek!:

:confused:
Kuule, golfmailojen disainia, korjausta, muuntelua ja "fitting"ia. Golfin saantoja, opetustekniikoita ja sen sellasta.

:thumbup:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Aku Ankasta ilmestyny tuplanumero vai? :D
Itse asiassa tänään kun heitettiin vaimo asemalle ja samalla käytiin lasten kanssa kaupassa niin samalla ostin uusimman Aku Ankan taskukirjan:rolleyes: Luin sen melkein kokonaan :D Oli hyvin rentouttavaa nollata pollaa totaalisesti.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Kuule, golfmailojen disainia, korjausta, muuntelua ja "fitting"ia. Golfin saantoja, opetustekniikoita ja sen sellasta.

:thumbup:
Tässä vaiheessahan onkin jo korkee aika pikkuhiljaa tutustua niihin sääntöihinkin :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Itse asiassa tänään kun heitettiin vaimo asemalle ja samalla käytiin lasten kanssa kaupassa niin samalla ostin uusimman Aku Ankan taskukirjan:rolleyes: Luin sen melkein kokonaan :D Oli hyvin rentouttavaa nollata pollaa totaalisesti.
Mun systerillä oli vielä teini-iässäkin aina tapana lukea Aku Ankkaa suihkussa!

Siis SUIHKUSSA!!! :confused: :confused: :confused:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
OoPee sanoi:
Tässä vaiheessahan onkin jo korkee aika pikkuhiljaa tutustua niihin sääntöihinkin :rolleyes:
Luin juuri oudon saannon... :( Golf-palloa ei muka sais potkasta "hieman parempaan paikkaan", jos se on esim puskassa tahi puun takana...

No, ilmankos mulla onki ollu aina niin hyvat skoret :D :D :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Luin juuri oudon saannon... :( Golf-palloa ei muka sais potkasta "hieman parempaan paikkaan", jos se on esim puskassa tahi puun takana...
Paska peli :nope: :nope: :nope:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:

Toi on kieltämättä uskomatonta:eek!:

Minä kuitenkin pyrin pitämään saunassa lukemani lehdet hyvässä kunnossa - ja toisaalta eihän minun Akkareilla ole juurikaan muuta arvoa kuin sen tuoma lukunautinto:thumbup: Sauna tuntuu vain olevan ainoa paikka, missä saa melkein aina rentoutua. Olen tässä asunnossa ollut siellä varmaan yli tuplasti enemmän kuin olkkarissa:eek!:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:

Tuli vielä mieleen, pitäisiköhän tutustua siskoosi paremminkin, kun hänelläkin näyttää olevan hyvät harrastukset:thumbup: :D

OoPee: ja taas soi se helkutin lastenlaulu:jaska: :jaska: :jaska: :thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Tuli vielä mieleen, pitäisiköhän tutustua siskoosi paremminkin, kun hänelläkin näyttää olevan hyvät harrastukset:thumbup: :D
Meni kuule just ennen joulua naimisiin :rolleyes:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Nopeahuoli sanoi:
Mulle ne on yhta tylsia kummatkin. Toisessa saa tosin kaljaa katsomoihin ja hyvat hodarit :thumbup:
Onhan tuokin positiivinen katsontakanta:thumbup:

Kai siellä tarjoillaan korismatseissakin? Futistahan kukaan ei jaksa selvinpäin katsoa ;)

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Nopeahuoli sanoi:
Kylla. Joka paikassa on "kaljat katsomoihin" tyyli :thumbup:
Eipä silti, teidän nurkilla voisi käydä katsomassa mitä tahansa peliä ilman kaljaakin:thumbup: Uskoisin elämyksen olevan kokemisen arvoinen.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
OoPee sanoi:
Siinä on meinana kundi, joka on suhtkoht kierrosherkkä :D
Niin on meikäläinenkin, mutta samalla pirun sisukas ja periksiantamaton.

Yleensä mun sitoutumisasteen johonkin projektiin näkee siitä kuinka paljon mä jengaan a)toisille b)välineille ja varsinkin kee) ITSELLE.:D