Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tunnekko muuten Noube Belgiasta (oletettavasti Rysselistä) ketään Tapiota? :eek!:

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Huomenta!
Eilen kun tulin duunista joskus yhden aikaan niin alko tulla lunta. Pari tuntia myöhemmin pukkas oikeen duunarin rukkasta ja maakin tuli valkoiseks. En jaksanut kyllä lähteä sladdailemaan, taidan tulla aikuiseks. Tai vanhaks:frown:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
OoPee sanoi:
Tunnekko muuten Noube Belgiasta (oletettavasti Rysselistä) ketään Tapiota? :eek!:
Niista viidesta kuudesta tuhannesta siella asuvasta suomalaisesta, en ainakaan etunimelta.

Kuinni? :doubtful:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Niista viidesta kuudesta tuhannesta siella asuvasta suomalaisesta, en ainakaan etunimelta.

Kuinni? :doubtful:
No kunkuulin just, että Computer Associates (niil on kai joku päämaja Belgiassa) lähettää suomalaisen kundin nimeltä Tapio aina silloin tällöin supportoimaan meitin teamiä. Oli jo viime viikolla täällä, mutten treffannu. Tulevaisuudessa tulen varmasti näkemään.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Jaa... :( Emma CA:lta tuntenu ketaan. TietoEnatorilta kylla puolisen tusinaa tyyppia, mutta muuten en silta alalta kettaan. Sorry.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Jaa... :( Emma CA:lta tuntenu ketaan. TietoEnatorilta kylla puolisen tusinaa tyyppia, mutta muuten en silta alalta kettaan. Sorry.
No sama se mulle on :D

Ajattelin vaan, että jos olis vaikka sun vanhoja biljardikamujas.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
OoPee sanoi:
No sama se mulle on :D

Ajattelin vaan, että jos olis vaikka sun vanhoja biljardikamujas.
Pelasko se snookeria vai? :doubtful:

Sinne tuli viime kevaana, just ennen kun ojensin klubin sihteerin/ puheenjohtajan/jokapaikanhoylan avaimet Anssille, joku uus tyyppi kylla. Nimea en muista. Se oli siella vissiin kerran vai kaksi samaan aikaan kun mina. Vakiojengissa ei ollu ketaan Tapiota kylla.

:thumbfh:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Mä muistan ekan lyöntini snooker pöydällä. Kivi oli kivasti päädyssä, että oli pakko ottaa heti käyttöön salin jatko käyttöön. Erotin hädin tuskin kiveä, lyöntikin oli sellain hädin tuskin kivi liikkeelle.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Pelasko se snookeria vai? :doubtful:

Sinne tuli viime kevaana, just ennen kun ojensin klubin sihteerin/ puheenjohtajan/jokapaikanhoylan avaimet Anssille, joku uus tyyppi kylla. Nimea en muista. Se oli siella vissiin kerran vai kaksi samaan aikaan kun mina. Vakiojengissa ei ollu ketaan Tapiota kylla.

:thumbfh:
En tiä, kun en oo edelleenkään sitä kundia edes tavannu. Ainoo mitä tiedän on se, että se asuu ja on asunut jo vuosikaudet Pelkiassa ja on etunimeltään Tapio. Niin ja on duunissa CA:lla :rolleyes:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Jahhah. Suomi-klubin sulkiksessa kavi paljonkin porukkaa ja siella saatto joku Tapio ollakin (en mina kaikkien niitten nimia opetellu), silla atk-henkiloston osuus kentilla olevien maarasta oli varsin suuri. Toinen missa oli paljon suomalaisia, oli ne latkaporukat (kahdessa eri jengissa). Tai golfissakin (en ollut kovin aktiivinen Suomi-klubin golf-jutuissa tietyista syista :rolleyes: :D ) oli paljon aktiiveja.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Jahhah. Suomi-klubin sulkiksessa kavi paljonkin porukkaa ja siella saatto joku Tapio ollakin (en mina kaikkien niitten nimia opetellu), silla atk-henkiloston osuus kentilla olevien maarasta oli varsin suuri. Toinen missa oli paljon suomalaisia, oli ne latkaporukat (kahdessa eri jengissa). Tai golfissakin (en ollut kovin aktiivinen Suomi-klubin golf-jutuissa tietyista syista :rolleyes: :D ) oli paljon aktiiveja.
No kun nään, niin kysyn suoraan, että tunnekko sitä yhtä retsoa sieltä Rysselistä!
- Ai Noubeako?

:eek!: :eek!: :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
No Suomi-klubissa olin varsin aktiivinen ja tietyissa muissakin riennoissa siella, joten ei mikaan ihme, jos Tapio mut mun sukunimella tai jonkun harrastuksen takia tunteekin. Ja saattaahan se ollakin, etta tiedan Tapion, mutta en sen etunimella. Suomalaisilla kun on tapana tuntea toisiansa valilla pelkilla niitten sukunimilla.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
No Suomi-klubissa olin varsin aktiivinen ja tietyissa muissakin riennoissa siella, joten ei mikaan ihme, jos Tapio mut mun sukunimella tai jonkun harrastuksen takia tunteekin. Ja saattaahan se ollakin, etta tiedan Tapion, mutta en sen etunimella. Suomalaisilla kun on tapana tuntea toisiansa valilla pelkilla niitten sukunimilla.
No eiköhän tää asia vielä selviä :)