Sam
Muumipappa
Iltaa
Tämä olikin hyvä päivä.
Sun täytyy rekrytoida täältä joku tuon tilallePalkopoika sanoi:Mä duunissa. Treenaan vieläkin maailman tyhmintä jätkää, widdu mikä nuija. Oon hiukka kypsä nyt kyllä:mad_old: :mad_old: :mad_old:
Ei oo Euroopassakaan. Kato ny vaikka tota Kreikan tilannetta :nope: :nope: :nope:Sam sanoi:Voivoi. Vai ei ole jenkeissä kunnon talveakaanEikö siellä kaikki olekaan suurta ja mahtavaa?
Ymmärtääkseni Noppis on kuitenkin siellä suht pohjoisessa (näin jenkkien kartalla). Tosin tännekin talvi tuli pahasti myöhässäOoPee sanoi:Ei oo Euroopassakaan. Kato ny vaikka tota Kreikan tilannetta :nope: :nope: :nope:
Jos leveyspiirejä tsekkaat, niin ei oo kovin pohjoisessa Suomeen verrattunaSam sanoi:Ymmärtääkseni Noppis on kuitenkin siellä suht pohjoisessa. Tosin tännekin talvi tuli pahasti myöhässäOnneksi tuli kuitenkin.
Et kai pidä mua ihan tyhmänä:doubtful: Pitäähän nyt noista aiemmista naljailuista vähän kuittailla takaisinOoPee sanoi:Jos leveyspiirejä tsekkaat, niin ei oo kovin pohjoisessa Suomeen verrattuna
Mutta kyllä jenkeissä talvea riittää, mee vaikka Maineen ja sano niille, että eihän teillä ei oo edes kunnon talvee![]()
Suomen korkeudella ei edes Kanadassa asu paljoa porukkaa...OoPee sanoi:Jos leveyspiirejä tsekkaat, niin ei oo kovin pohjoisessa Suomeen verrattuna
Mista naljailuistaSam sanoi:Pitäähän nyt noista aiemmista naljailuista vähän kuittailla takaisin![]()
Nopeahuoli sanoi:Mista naljailuista![]()
Ekkai sä odota multa rehellistä vastausta? :eek!: :eek!: :eek!:Sam sanoi:Et kai pidä mua ihan tyhmänä:doubtful:
Sori, ei tänään kultaseniOoPee sanoi:Ekkai sä odota multa rehellistä vastausta? :eek!: :eek!: :eek!:
Ei sil oo välii, soot sen jokatapauksessa ansainnu!Nopeahuoli sanoi:Mista naljailuista![]()
NuppuSam sanoi:Sori, ei tänään kultaseni![]()
Minka?OoPee sanoi:Ei sil oo välii, soot sen jokatapauksessa ansainnu!![]()