Sam
Muumipappa
Miten minä nyt voin enää naapuriin mennäkäänOoPee sanoi:
Miten minä nyt voin enää naapuriin mennäkäänOoPee sanoi:
Potkun perseelles ja navakan iskun krikettimailalla ristiselkäänNopeahuoli sanoi:Minka?![]()
Niinno sen! :ahem:OoPee sanoi:Potkun perseelles ja navakan iskun krikettimailalla ristiselkään![]()
Ai sä meinaat jäädä pidemmäksikin aikaa tänne?Sam sanoi:Miten minä nyt voin enää naapuriin mennäkään![]()
No mähän sanoinNopeahuoli sanoi:Niinno sen! :ahem:
Mullakin on nälkä, vaikka rupee iskemään uniaikaNopeahuoli sanoi:Rupee iskee tua lounasaika... Nalaka! :dunno:
Eiks naapurille kantsis jattaa kakkosavaimet??Sam sanoi:Meinasi tulla kusimunaOlin lähteä naapuriin ilman kotiavaimia:thumbfh: Onneksi tajusin tarkistaa viime hetkellä avaintilanteen...
Heillä pitäisi ne olla, minähän menin sinne juurikin heidän avaimillaanNopeahuoli sanoi:Eiks naapurille kantsis jattaa kakkosavaimet??![]()
Jos sä tulit ihan vaan sen takia takas koneelle, että saat kertoo ton meille ennenku meet sinne naapuriin, niin MÄ ALAN PIKKUHILJAA HUOLESTUA SUSTA? :eek!: :eek!: :eek!:Sam sanoi:Meinasi tulla kusimunaOlin lähteä naapuriin ilman kotiavaimia:thumbfh: Onneksi tajusin tarkistaa viime hetkellä avaintilanteen...
Ai sää siis olikkin jo siellä naapurissa. No ei kestäny kauaaSam sanoi:Heillä pitäisi ne olla, minähän menin sinne juurikin heidän avaimillaan![]()
Eikö elle ole opastanut sua, että pupujussit ovat nopeitaOoPee sanoi:Ai sää siis olikkin jo siellä naapurissa. No ei kestäny kauaa![]()
No ei, mutta sen mä kyllä tiesin ihan omastakin kokemuksesta, oon meinaan penskana eräänkin kerran juossu kesämökillä karkuun päässeen kanin perässäSam sanoi:Eikö elle ole opastanut sua, että pupujussit ovat nopeita![]()
OoPee sanoi:
Wienerwaldissa olikin sitten mitattu jo tommosia 70-90 sentin määriä.
Kait muistit teipata sen, vai halkesiko sittenkin... :doubtful:OoPee sanoi:No ei, mutta sen mä kyllä tiesin ihan omastakin kokemuksesta, oon meinaan penskana eräänkin kerran juossu kesämökillä karkuun päässeen kanin perässä![]()
:eek!: :eek!: :eek!:Myllis sanoi:Kait muistit teipata sen, vai halkesiko sittenkin... :doubtful: