Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Meinasi tulla kusimuna :( Olin lähteä naapuriin ilman kotiavaimia:thumbfh: Onneksi tajusin tarkistaa viime hetkellä avaintilanteen...

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Nopeahuoli sanoi:
Rupee iskee tua lounasaika... Nalaka! :dunno:
Mullakin on nälkä, vaikka rupee iskemään uniaika :( Nyt taistelen itseäni vastaan, väännänkö tukevan iltapalan vai menenkö nukkumaan tyhjällä vatsalla:jaska:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Sam sanoi:
Meinasi tulla kusimuna :( Olin lähteä naapuriin ilman kotiavaimia:thumbfh: Onneksi tajusin tarkistaa viime hetkellä avaintilanteen...
Eiks naapurille kantsis jattaa kakkosavaimet?? ;)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Jos sä tulit ihan vaan sen takia takas koneelle, että saat kertoo ton meille ennenku meet sinne naapuriin, niin MÄ ALAN PIKKUHILJAA HUOLESTUA SUSTA? :eek!: :eek!: :eek!:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Vittu kun työt häirittee sättäilyä...

Ens perjantaina sitten....:thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Eikö elle ole opastanut sua, että pupujussit ovat nopeita ;)
No ei, mutta sen mä kyllä tiesin ihan omastakin kokemuksesta, oon meinaan penskana eräänkin kerran juossu kesämökillä karkuun päässeen kanin perässä :D

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee sanoi:

Wienerwaldissa olikin sitten mitattu jo tommosia 70-90 sentin määriä.

Minen kylla oo wienerwaldissa nahnyt nuin paljoa, kanakori oli ehka joku 20 senttia iso... :rolleyes:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee sanoi:
No ei, mutta sen mä kyllä tiesin ihan omastakin kokemuksesta, oon meinaan penskana eräänkin kerran juossu kesämökillä karkuun päässeen kanin perässä :D
Kait muistit teipata sen, vai halkesiko sittenkin... :doubtful: