Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Voi :mad_old: ,

viikonloppu menee työpaikan mail -serveriä pelastaessa. Saas nähdä, tuleeko nukuttua olleskaan.

:thumbfh:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
ml sanoi:
PAlasin takaisin työmaalle. :nope:

Palasin takaisin kampille. Kuulin just ennen lahtoa etta jenkkilainen kollegani oli saanut varoituksen huonosta tyotehosta, vaikka asia on taysin painvastoin.
Panin jo kampanjan hanen tyonsa tukemiseksi pystyyn. :mad: :mad_old:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Huomasin just etta mun entisen proffan kotisivulla se on maininnut ns. 4 tarkeinta julkaisuaan (silla on niita yli 100), ja kaksi niista on mun. :thumbup: :)

Tama ruotsalainen proffa ei pitanyt minusta suomalaisuuteni takia ja teki elamani siella hiton vaikeaksi, mutta tuota on kiva lukea. :)

Tarkoittanee sita etta aija on huomannut etta mun tekema tyo on ollut sita mika on tuonut sille lafkalle mainetta ja kunniaa... :rolleyes: :thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Zetor sanoi:
Aivan onneton kuva - nilkat puuttuu :thumbdown ... etkö muka tiedä, notta kapeet nilkat -> tiukka p**lu :eek: tuosta ei ota selvää :(
Lupasin Ellelle olla paljastamatta tätä tarkoin varjeltua salaisuutta(mme) :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
Huomasin just etta mun entisen proffan kotisivulla se on maininnut ns. 4 tarkeinta julkaisuaan (silla on niita yli 100), ja kaksi niista on mun. :thumbup: :)

Tama ruotsalainen proffa ei pitanyt minusta suomalaisuuteni takia ja teki elamani siella hiton vaikeaksi, mutta tuota on kiva lukea. :)

Tarkoittanee sita etta aija on huomannut etta mun tekema tyo on ollut sita mika on tuonut sille lafkalle mainetta ja kunniaa... :rolleyes: :thumbup:
No eikö nyt olis just sopiva hetki pirauttaa ja haistattaa hanurin säestyksellä pitkät paskat :D

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Nyt on remontit tälle päivälle tehty. Vielä olisi kahden vessan siivous:jaska: Sitten saunaan:thumbup: