OoPee
Nuori ikäisekseen
Pitää harkita 
Tebasta on tullut aviomiesainesta!Tblair sanoi:Paatin vaan lopettaa kaiken kekkuloinnin.
Kuva olis kiva ennenkun lahdetaan hotkyilemaan. :ahem:elle sanoi:Tebasta on tullut aviomiesainesta!
Tblair sanoi:Kuva olis kiva ennenkun lahdetaan hotkyilemaan. :ahem:
Aivan onneton kuva - nilkat puuttuu :thumbdown ... etkö muka tiedä, notta kapeet nilkat -> tiukka p**luOoPee sanoi:
Saa nähdä. Nyt on vuorossa siivousta ja panelointia:jaska: :jaska:ml sanoi:Vaan ei sihti, illalla.
mitämitämitä? Eiks sun pitänyt olla läträämättä?Sam sanoi:Jassåå. Nyt sitten on lapset viety ja eka kaljakin juotu:thumbup:
piti, mutta ei ehdottomasti Eihän tällaista tilaisuutta voi jättää käyttämättä:thumbup:Zetor sanoi:mitämitämitä? Eiks sun pitänyt olla läträämättä?![]()
ml sanoi:PAlasin takaisin työmaalle. :nope:
Lupasin Ellelle olla paljastamatta tätä tarkoin varjeltua salaisuutta(mme)Zetor sanoi:Aivan onneton kuva - nilkat puuttuu :thumbdown ... etkö muka tiedä, notta kapeet nilkat -> tiukka p**lutuosta ei ota selvää
![]()
No eikö nyt olis just sopiva hetki pirauttaa ja haistattaa hanurin säestyksellä pitkät paskatMyllis sanoi:Huomasin just etta mun entisen proffan kotisivulla se on maininnut ns. 4 tarkeinta julkaisuaan (silla on niita yli 100), ja kaksi niista on mun. :thumbup:![]()
Tama ruotsalainen proffa ei pitanyt minusta suomalaisuuteni takia ja teki elamani siella hiton vaikeaksi, mutta tuota on kiva lukea.![]()
Tarkoittanee sita etta aija on huomannut etta mun tekema tyo on ollut sita mika on tuonut sille lafkalle mainetta ja kunniaa...:thumbup:
Mikä salaisuus se nyt on että koolla(kin) on väliäOoPee sanoi:Lupasin Ellelle olla paljastamatta tätä tarkoin varjeltua salaisuutta(mme)![]()
Miettii uudestaan, hitaasti!Sam sanoi:Mikä salaisuus se nyt on että koolla(kin) on väliä![]()