Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
OoPee sanoi:
Pärkkeles! Tuli sakkolappo. 42 km/h kolmenkympin alueella :doubtful:

42 euroo!

Oli muuten mun elämäni toinen ylinopeussakko :rolleyes:
Kohta tulee lisää. Ne nimittäin tajuaa, että sun on täytyny ajaa ylinopeutta jo ennen tätä varsinaista tapahtumahetkeä. Kiihdyttäessäsi tähän huippunopeuteen.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mehe Rienarsuo sanoi:
Kohta tulee lisää. Ne nimittäin tajuaa, että sun on täytyny ajaa ylinopeutta jo ennen tätä varsinaista tapahtumahetkeä. Kiihdyttäessäsi tähän huippunopeuteen.
Tulee ihan äärettömän paljon sakkolappuja vai armahtaako ne ja antaa yhden per sekuntti :eek!: :eek!: :eek!:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
ml sanoi:
Nyt ottaa pattiin.

:mad_old: :mad_old: :mad_old: :mad_old:
Samoin!

Töitä töitä töitä... menee tämä ilta töitä tehdessä, ehkä ensi yö, huominen päivä ja sunnuntai alkaen aamu viidestä:jaska: :nope: :thumbdown

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Sam sanoi:
Samoin!

Töitä töitä töitä... menee tämä ilta töitä tehdessä, ehkä ensi yö, huominen päivä ja sunnuntai alkaen aamu viidestä:jaska: :nope: :thumbdown
Ota loysin rantein. Paukauta pomoa turpaan ja kuset sen poydalle. Sitten suoraan tyokkariin. Ei terssaa sen jalkeen ei.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Tblair sanoi:
Ota loysin rantein. Paukauta pomoa turpaan ja kuset sen poydalle. Sitten suoraan tyokkariin. Ei terssaa sen jalkeen ei.
Hieman hankalaa kun tän illan duunit teen kotoa käsin. Niinpä otin jo yhden oluen:thumbup: :D :ahem: :cool:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Asia on nyt niin, että vaikka töitä pitää tehdänkin, niin silti laitan juuri nyt saunan päälle - teen vaikka tarvittaessa duunia saunassa:eek: :thumbup:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
OoPee sanoi:
Pärkkeles! Tuli sakkolappo. 42 km/h kolmenkympin alueella :doubtful:

42 euroo!

Oli muuten mun elämäni toinen ylinopeussakko :rolleyes:
42 euroo vaikka ajoit melkeen puolet kovempaa kun nopeusrajoitus sallii :eek!: :eek!:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
42 euroo vaikka ajoit melkeen puolet kovempaa kun nopeusrajoitus sallii :eek!: :eek!:
Juu ei ole Itävallassa nuo sakot kauheen korkeita ;)

En muuten itte tullu edes ajatelleeks, että rosentuaalisestihan painoin tosiaan aikasen haipakkaa :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
En meinaan muista mita sain siita mun toissa vuoden ylinopeudesta (jota taallakin kasiteltiin ;) ). Oli kuitenkin reilu satanen (oisko ollu 130e?) ja ajoin muistaakseni 70:ia 50n alueella...

Nelja tsakkoa on plakkarissa, kaikki Pelkiasta. Taalla ajelen ihan rauhassa vaan, ko ei oo mihinkaan kiire :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
En meinaan muista mita sain siita mun toissa vuoden ylinopeudesta (jota taallakin kasiteltiin ;) ). Oli kuitenkin reilu satanen (oisko ollu 130e?) ja ajoin muistaakseni 70:ia 50n alueella...

Nelja tsakkoa on plakkarissa, kaikki Pelkiasta. Taalla ajelen ihan rauhassa vaan, ko ei oo mihinkaan kiire :rolleyes:
Huomaa, että minen arvostellu noita paskalakkikusipäitä lainkaan, tekivät mulkut vain duuniansa :eek:

Mutta tulihan mullekin viime vuonna 130 euron lasku siitä, kun painoin satasen alueella 142 km/h :( Oli tosin ohitustilanne, en mä muuten ihan tommosta haipakkaa sentään painele :nope: Mutta eipä tuo tietysti asiaa miksikään muuta, ylinopeus mikä ylinopeus.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
En olisi uskonut tätäkään päivää näkeväni: teen töitä saunassakin:nope: :jaska: :nope:

Eläköön wlan:jaska:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
:mad_old: :frown:

Loppu voimat olla vihainen. Työt seuraa perässä kotiin. Taidan ottaa Samin tavoin yhden.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Mulla on jo neljäs menossa. Ja näyttää siltä, että kymmeneltä pääsee tämän päivän osalta töistä eroon. Huominen ja sunnuntai ovatkin hyvin työn täyteisiä päiviä:nope:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Uudessa kannettavassani ei ollut sisäänrakennettua wlan-korttia. Ostin sellaisen tänään, että voin tehdä duunia nukkuessanikin. :yuck: