OoPee
Nuori ikäisekseen
Ai saatana, kai se kirjotti sulle tarvittavan lääkityksen?Sam sanoi:Tänään kuulin, että aivoissani on jonkinlaista liikehdintää ja löytyy loogista ajatteluakin:eek!::thumbup:
Ai saatana, kai se kirjotti sulle tarvittavan lääkityksen?Sam sanoi:Tänään kuulin, että aivoissani on jonkinlaista liikehdintää ja löytyy loogista ajatteluakin:eek!::thumbup:
Mun täytyy ilmeisestikin ensi viikolla keskustella asiasta edelleenOoPee sanoi:Ai saatana, kai se kirjotti sulle tarvittavan lääkityksen?![]()
:thumbup:Sam sanoi:Mun täytyy ilmeisestikin ensi viikolla keskustella asiasta edelleen![]()
Toisaalta, voisin kai ryhtyä true believeriksi, jolloin vedettäisiin otsalohkostani reikäkortti sisään ja lopettaisin ajattelun kokonaanOoPee sanoi:Ai saatana, kai se kirjotti sulle tarvittavan lääkityksen?![]()
OoPeen kiirus päivä = iltapäivän kahvihetki jää välistä ja tämän takia kaakeliretki ip kahvien jälkeen jää toteutumatta. Pomo huomaa OoPeen pöydän ääressä ja nakittaa OoPeen hakemaan pullaa naapurileipomosta. OoPeelle ei jää iltapäivällä aikaa kirjoittaa terassille ja toikki tippuu jopa kolmannelle sivulle.OoPee sanoi:Itteasiassa niin muuten oli ja taitaa olla huomennakin vähän kiirus :eek!:
Tää kuva on viime kesän varmistusseminaarista. Olimme Samin kanssa kantamassa varmuuskopioita Nordean serveristä talkoilla. Saimme palkaksi vapaaliput Suomenlinnan lauttaan.OoPee sanoi:Kuis sattuikaan, että sä ja ml tulitte mieleen samantien, kun ton kirjoitin![]()
Vaihda känny makeisiin siellä.Sam sanoi:Joutui sitten tekmään töitä kotoakin:jaska: :jaska: :jaska:
Pitäisiköhän huomenna unohtaa puhelin esim. Pukaron Paroniin![]()
Onnenpoika. Mulla on yksi vaativa asiakas ja yksi känkkä asiakas tänään huutelemassa peräänml sanoi:Huomenta.
Tänään pitäisi selviytyä yhdestä vaativasta asiakkaasta.
Ai putoaa vai? Sä siis aiot lopettaa ne päivittäiset myötäntuntoa kerjäävät valituksesi työtaakkasi raskaudesta? :eek!:ml sanoi:OoPeen kiirus päivä = iltapäivän kahvihetki jää välistä ja tämän takia kaakeliretki ip kahvien jälkeen jää toteutumatta. Pomo huomaa OoPeen pöydän ääressä ja nakittaa OoPeen hakemaan pullaa naapurileipomosta. OoPeelle ei jää iltapäivällä aikaa kirjoittaa terassille ja toikki tippuu jopa kolmannelle sivulle.
Työpaikan parkkiin jäätynyt auto kruunaa illan. Iltajutut jää saapumatta.
Mäenmitäänmyötätuntoa kerjää. :frown: :mad_old:OoPee sanoi:Ai putoaa vai? Sä siis aiot lopettaa ne päivittäiset myötäntuntoa kerjäävät valituksesi työtaakkasi raskaudesta? :eek!:
Ilmeisesti vaadit sitä?ml sanoi:Mäenmitäänmyötätuntoa kerjää. :frown: :mad_old:![]()
![]()
En kyllä huomannut vaikka tiukkana tsuumailinkin, että kaverilla olisi ollut mitään pahempaa stondista. Ja tuosta notkeudesta: Kun valmensin naisten lentisjoukkuetta pari kautta, niin mä aiheutin suuren määrän jupinaa ja pahaa mieltä tällä notkeudella naisten keskuudessa. Katos niitten mielestä kaikki miehet on jäykkiä. Ehkä se johtuu tästä mun selkärangattomuudestaSam sanoi:Mutta minä en sitä sitten sanonut ääneen:doubtful:
Sitäpaitsi Jones on yllättävän notkea isokokoiseksi kundiksi![]()
IT alalla saattaisi olla e-pillereistä apua.AJ sanoi:Työtaakan raskauden voi välttää sopivilla ehkäisyvälineillä.