Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Tblair sanoi:
Ei oo vasta kun vahan yli 200 rivia notepadilla. Vitusti looppeja. Koodi on kun Hungaroringin rata. :(

Vittu tasta tule mitaan nyt kylla....
Heitä hanskat tiskiin ja tule tukihenkilöksi Lietoon. Siellä on kuulemma vapautunut hiljattain työpaikka. Eihän vaan sun oikea nimi ole Konsta?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Sam sanoi:
tämä taitaa olla juuri sitä eripuran lietsomista ja suoranaista vittuilua:doubtful:
Yritin kuitenkin tehdä sen mahdollisimman huomaamattomasti että ainoastaan tämä objekti eli kohde, olisi sen tajunut.

Hieno juttu, analyyshinä kerron että olet huomiokykyinen stressikimppu.:thumbup: :ahem: :rolleyes:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Jones sanoi:
Yritin kuitenkin tehdä sen mahdollisimman huomaamattomasti että ainoastaan tämä objekti eli kohde, olisi sen tajunut.

Hieno juttu, analyyshinä kerron että olet huomiokykyinen stressikimppu.:thumbup: :ahem: :rolleyes:
Tuollaista analyysiä en aikaisemmassa palautteessa havainnutkaan, joten tämähän oli lisäarvoa antava juttu:thumbup:

Ai ei vai:frown:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
AJ sanoi:
Ei, vaan käynnistettiin Wordin macronauhoitus ja huudettiin mikkiin Kusimuna?
Josko sen Gatesin Pilin suomenkielen lausuminen oli niin onnetonta että sen Kusimunan-huudosta tuli oikeasti kusimuna.

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Meinas tulla jattilaiskusimuna. Unohdin kertoa. Katselin verolappuja tammikuussa ja siella oli maininta corporate taxista. Ma ajattelin, etta se meni samalla kun sen personal taxin maksoin aina joka kolams kuukausi. Ei mennyt. Ne rahat pitais olla firman tililla ja maksaa koko kage huhtikuussa.

Nyt olen saastanyt vihalla £5600 puntaa pelkkiin veroihin. :mad:

Vituttaa. :thumbdown

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tblair sanoi:
Nyt olen saastanyt vihalla £5600 puntaa pelkkiin veroihin. :mad:
No johan mä ajattelinkin että kaljanjuonnin, röökinpolton ja bailaamisen lopettamiseen on oltava järkisyykin, mutta sieltähän se löyty :D

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
OoPee sanoi:
No johan mä ajattelinkin että kaljanjuonnin, röökinpolton ja bailaamisen lopettamiseen on oltava järkisyykin, mutta sieltähän se löyty :D
Oliskin muuten ollut kiva juoda noi rahat. Olis saanut suht. hyvat bailut pystyyn.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Jones sanoi:
Josko sen Gatesin Pilin suomenkielen lausuminen oli niin onnetonta että sen Kusimunan-huudosta tuli oikeasti kusimuna.
Koita huutaa mikkiin kusimuna niin, ettei siitä tule isolla kirjaimella alkavaa. :rolleyes: