Ulkomaanpellejen terassiotsikko

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Doisaalda on gyllä dodeddava, eddä on se ny gumma gu ei miehed saa edes sivunvaihdoa aigaan :mad:

Pidää mun siaraan miehen dulla himasda gäsin vaihdaan sivua, on siinä mulla ulgomaanbelled!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Vihdoinkin himassa. :)

Kylla se puolanmaa on sairaan koyha paikka. Enimmakseen koyhempaa ja surkeampaa kuin Tallinnassa Mustamaen alue, ja se on huonosti se... :(

Saalittaa paikalliset duunikamut. Ei niilla mahda olla helppoa. Keskimaarainen kuukausliksa on kuulemma 800,- DEMmia eli about 2500,- FIM. Ja hintataso nayttaa aika suomalaiselta. :(

Mutta hienoa olla himassa. Aika rikkinainen olo kun duunipaivat veny yli 12 tuntiin ja sen jalkeen viela syomaan jonkun kanssa. Mutta ruoka oli sairaan hyvaa. Ja olut suomalaisen makuista :rolleyes:

Maanantaina joutuu kommentoimaan lisaa.

Kiitokset OoPeelle terveisien eteenpain lahettamisesta. :D

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Ahaa...

Olin Puolassa ensimmäisen ja viimeisen kerran -83. Ajettiin fillarilla kaverin kanssa Gdanskista - Wroclaw:hun ja sieltä sitten Tsekkoslovakian poikki Wieniin.

Tuosta maasta mieleen jäi lähinnä paskat safkat (pelkkää sienikeittoa), saasteet, salaperäinen lompakon katoaminen ja pyörän hajoaminen...

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Originally posted by Formulanomi:
<STRONG>Ahaa...
Tuosta maasta mieleen jäi lähinnä paskat safkat (pelkkää sienikeittoa), saasteet, salaperäinen lompakon katoaminen...</STRONG>
Haa, sieni on puolalaisten suurta herkkua, ja nykyaan kun tykkaan sienista niin niita soin joka ruoan kanssa.

Keittoja puolalaiset kuulemma syovat jatkuvasti. Nain vaitti paikallinen kollega. Sain sairaan hyvaa Borschia jossain.

Saasteen maara on edelleen ihan uskomaton. Ei ne perkeleet putsaa ulostulo ilmoja millaan...

Ja lompakot katoaa. Nain varoittivat kollegat.
Itse asiassa nautin liikkua tallaisissa paikoissa silla muutaman autooni murtautumisen jalkeen haluan todellakin saada kasiini posilon joka yrittaa nussia multa jotain. :mad:
Taa on mun suuri haave. Maksaa joskus takaisin saatanan anonyymeille (ulkomaan-)pelleille :D jotka ei tajua etta maailmasta loytyy myos vahemman helppoja uhreja.

Kavin paikallisessa mediamarketissa ostamassa pari DVD:ta ja CD:n ja joku helvetin finninaamainen pummi kavi repiin hihasta kun ei saanut multa rookia (luulen etta pummas rookia), ja kun tonaisin suht kovaa olkapaahan ja sanoin etta "get the fuck out of my way asshole" niin haippas hyvin nopeesti... :D

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Niin mutta kun ei saatu sienikeiton lisäksi mitään muuta, vaikka oltiin 'rikkaita'.

Esim. kun olimme jossakin raflassa ja tutkittiin innokkaina mitäs kaikkea herkkuja täällä onkaan. Menussa oli pihviä sun muuta, joka olisi maistunut paljon energiaa kuluttaneelle fillaristille. Tilausta tehdessä selvisi, että ei ole muuta kuin sienikeittoa. :(

Puolalaiset olivat kyllä melko ystävällisiä, kun pyörä hajosi jossain Puolan ja Tsekkoslovakian rajan läheisyydessä. Sain ilmaiseksi apua autokorjaamolta. Safkatkin saatiin...se oli muuten borch-keittoa. No, herkuteltiin sitäkin enemmän kun päästiin Wieniin. (Tilattiin vahingossa 6 hengen annos, kielimiehiä kun oltiin...)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Bojojoingggggggggggggggg! :eek:

Terveisiä viikonlopulta! Olikos keskisessä Euroopassa myös niin sanottua 'keliä' viikonloppuna? Pelasin... yllätysyllätys... golfia perjantai-iltapäivällä ja lämpöä oli sellaset +25, lauantaina oli 23 ja eilenkin vielä 20. Ne on perkeleet luvanneet, että seuraavat 2 viikkoa ollaan kahenkympin hujakoilla koko ajan.... :eek:

Sikäli siistiä, että keskiviikkona iltapäivällä paugaan (tiedättekö muuten että IFK pesi Tapparan, tuon jääkiekkoilun tähdenlennon, lauantaina 5-2 :eek: ähhähhäh!!) Tsadiin ja tuun sunnuntaina illalla veks. Minkäköhänlaista säätä siellä pitelee?? Villasukkaa mukaan?? :eek:

No eijjj, vitsivitsivitsi.

Tuliko Myllis vatsanpuruja Puolasta? Kaikki ok?

5-2! ;)

(käyn hakemassa viidennen kupin kaffetta)

Tblair2

Active member
Jumalauta mika viikonloppu. :eek: Lauantaina meni about 4 tuntia metrossa ja 8 tuntia studiossa skittaa nauhoittamassa. Sunnuntaina Birminghamiin katsomaan Aston Villa-Fulham matsia. Olin ehka 3-4 tuntia kotona koko viikonloppuna. :eek: Nyt ei paa pelaa joten alkaa ihmetelko jos tulee ihme juttua. Kylla tassa menee pari paivaa kun tasta toipuu. :confused:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Tuliko Myllis vatsanpuruja Puolasta? Kaikki ok?
</STRONG>

Kaikki oukei.

Hiukka isku vitutusta tuossa perjantaina kun mikaan ei tuntunut toimivan firmassa.

Meinattiin rajayttaa koko perkeleen tehdas ilmaan kun eivat posilot olleet saataneet paineanturoihin maksimia, vaan olivat jattaneet softan maksimiarvot.
No, laitevalmistaja sanoo etta kones kestaa maksimissaan 200-250 barin paineen, jonka jalkee tulee PAM. Eli turva-arvot pitaisi saataa pariinsataan maksimissaan. Ja kun naa posilot olivat jattaneet sinne softan maksimin 400 baria niin silloin ei ole kivaa jos tulee ongelmia.

No perjantaina sitten kaasupumppu lopetti toimen ja paineet lahtivat nousemaan. Huudin jabille etta saatana nyt kone sammuks ja vahan hataseen mutta kun kukaan ei tiennyt miten softa toimii (vuoropaallikko oli just silloin veke) ja ma en osaa puolaa jolla softa oli tehty. Ja paineet vaan nousee ja nousee kaks metrii mun selan takana... :eek: :( .
Meinas kylla tulla paskahalvaus siina vaiheessa. Ainoa mita pystyin tekemaan oli estaa enemman matskun sisaanmenemisen. Ei auttanut ja paine nousi 400 bariin :eek: ja kone sammutti itse itsensa...

Laitteenvalmistajan mukaan sen olisi pitanyt rajahtaa ilmaan jo siina vaiheessa. Onneksi ei rajahtanyt. :(

Taman jalkeen tehtaanjohtajan juttusille ja opettamaan sille alkeita tyoturvallisuudesta. :mad:

No, nyt ainakin luulisi homman alkavan toimia.

Tblair2

Active member
Ju-ma-lau-ta. Ma olisin tossa vaiheessa lahtenyt tuhatta-ja-sataa takavasemmalle.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Hulluinta oli ettei naa paikalliset vuorotyontekijat tajunneet mitaan. Sanoin niille, etta painukaa helvettiin koneen lahelta, mina yritan sammuttaa sen, mutta ne vaan jai tuijottamaan... :eek: :( :mad:

Jalkeenpain sitten kerroin miksi kaskin niiden haipya ja ne oli ihmeissaan etta ai-jaa, saattaako se rajahtaakin... :eek: :rolleyes: