Ulkomaanpellejen terassiotsikko

Tblair2

Active member
Niin vissiin. Noppis on vaan yksinkertaisesti havinnyt. Oopeella on gauhee duha ja Mylliksella pukkaa hullunlailla duunia. Ei se mitaan. Odotellaan kaikessa rauhassa. Kylla se meno tasta taas paranee viikonloppua kohti. :)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
... jostain syystä mullakin on aikalailla duunia tässä, semminkin kun huomenna paugaan Stadiin koko loppuviikoksi. Sitten meikää ei näy täällä, mutta näkyypäs siellä ;)

Holjaa, niin kun Forssassa sanottas!

Tblair2

Active member
Vittu! Ma olen syntynyt Forssassa. Siella on holjat markkinat kesalla.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Originally posted by Tblair:
<STRONG>Vittu! Ma olen syntynyt Forssassa. Siella on holjat markkinat kesalla.</STRONG>
Sillälailla! Mä asuin monet vuodet (8)Jokioisilla ja pelasi korista FoKoPossa. Ja kaupassa käytiin aina Vorssa-marketissa ;)

Tblair2

Active member
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>

Sillälailla! Mä asuin monet vuodet (8)Jokioisilla ja pelasi korista FoKoPossa. Ja kaupassa käytiin aina Vorssa-marketissa ;)</STRONG>
Ei vittu! Vorssamarketissa minakin. Pelasiks sa siihen aikaan kun Kanni Kulonen(r.i.p) ja kumppanit oli joukkueessa.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Mä oon sen verran nuorempi etten ollu sillon vielä ukkojen tiimissä. Meidän tiimistä ei noussu kun yks myöhemmin ukkojen ykkösjoukkueeseen (Nieminen, en muista nyt etunimeä). Mut Kanni oli sillon jo stara ja suuri idoli. Sittemmin matkasin Kotkaan ja KTP riveihin.

Kannin (Suomen lahjakkain koripalloilija) ja Drazen Petrovicin (Euroopan lahjakkain) kohtalot oli surullisen samanlaiset :(

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Joo, Mole on 'tuttu'. Jenkeistä jäi parhaiten mieleen James Päivä (Day) ja Patrick (?) Rufus.

Sit tultiin aina Aaltosen dösillä FoPSin matseihin... Nythän se firma onkin jo konkassa. Sen poika oli meidän luokalla (dooh, kaikkihan siellä oli samalla luokalla :eek: ). Oli ne aikoja. Itse asiassa hauska homma on se, että mun paras kaveri niiltä ajoilta on nyt täällä duunissa ATK-hommissa. Maailma on snadi, mut buli :)

Tblair2

Active member
Luettelepas vahan sun kavereita. Varmaan tunnen yhden jos toisenkin.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Jokioisista?

Katotaan ens viikolla kun tuun Suomesta, pitäis tehdä vielä pari juttua ja lähtee puolen tunnin päästä... :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Tblair:
<STRONG>Mutta missa on Oopee?? :confused: :confused: :confused:</STRONG>
Puheet ennenaikaisesta kuolemastani ovat vahvasti liioiteltuja! :eek:

Lekuri pisti sairaslomalle perjantaihin asti, pikkuhiljaa tässä jo alkaa elämä hymyillä, tosin nyt kun duha ja ysgä vähän hellitti, niin iski helvetillinen lihassärky.

Mutta kyllä tää tästä :rolleyes:

Johanna

Well-known member
Originally posted by OoPee:
<STRONG> Lekuri pisti sairaslomalle perjantaihin asti, pikkuhiljaa tässä jo alkaa elämä hymyillä, tosin nyt kun duha ja ysgä vähän hellitti, niin iski helvetillinen lihassärky.

Mutta kyllä tää tästä :rolleyes:</STRONG>
Samaa ongelmaa pukkaa täällä kotimaisillakin "terasseilla". Tosin töissä olen siitä huolimatta. *kuuluisia viimeisiä sanoja*
:(