Ulkomaanpellejen terassiotsikko

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myönnän pois vaan Noppis, että sulla on pelko perseessä, että häviät Myllikselle ja Tblairille (jotka kumpikin on reenannu peliä jo useamman päivän) ja näinollen haluat mut mukaan (mut kun ehkä vielä tuurilla voitat), jotta et jäis viimeiseks :rolleyes: ;)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Myllis:
<STRONG>Pannaanko sitten vaikka Doonstig, eli sveitsilaisittain Torstai, ja kello sama, eli 15:00 CET ?</STRONG>
Yritetään tolloin, mutta edelleenkään mä en voi luvata 100% varmuudella etukäteen!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Originally posted by OoPee:
<STRONG>Myönnän pois vaan Noppis, että sulla on pelko perseessä, että häviät Myllikselle ja Tblairille (jotka kumpikin on reenannu peliä jo useamman päivän) ja näinollen haluat mut mukaan (mut kun ehkä vielä tuurilla voitat), jotta et jäis viimeiseks :rolleyes: ;)</STRONG>
Mä en häviä kun korkeintaan duunista, kun on kiire pelaamaan... ;)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Ei käy kellot 3 yhtenäkään päivänä :( Mullois toi lounasaika kaikkein paras eli 13-14.30.</STRONG>
Vittu, mä meen ny pelaamaan minigolffia yksinäni! SAATANA!

;)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
<STRONG>Ei käy kellot 3 yhtenäkään päivänä :( Mullois toi lounasaika kaikkein paras eli 13-14.30.</STRONG>
Toi sopii mulle.

Mites ois siispa alkaen 13:00 CET Donnerstagina?

Nyt voi hyvalla omalla tunnolla pelata mini-golffia duuniaikana, kun sain eilen duunissa jonkun ihmeen harvoin jaetun "Manager's Award for Excellence"in.
Siihen kuuluu kuulemma muutama tonni rahaakin :D .

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Myllis:
<STRONG>Nyt voi hyvalla omalla tunnolla pelata mini-golffia duuniaikana, kun sain eilen duunissa jonkun ihmeen harvoin jaetun "Manager's Award for Excellence"in.
Siihen kuuluu kuulemma muutama tonni rahaakin :D .</STRONG>
Wau! Onne-va!

Joo, voidaan mun puolesta yrittää tuolloin!

Tblair2

Active member
Toimii. Mulle kay koska vaan. Torstaina klo.13:00. Ja nyt treenaamaan...

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Ootteko muuten edes kokeillu toimiiko teillä toi multiplayer real-time challenge? Mulla tulee ruudulle "connecting" ja siihen jymähtää, pelkäänpä pahoin että firewall estää yhtedenoton aivan kuten taannoisen chat-möötenkin kohdalla kävi, niin että se sitten siitä :confused:

Tblair2

Active member
Ju-ma-lau-ta!!! :mad: :mad: :mad: Nyt hedi administrattorin puheille sanomaan, etta "VITTUUN se palomuuri! Meilla on pellejen kanssa golfturnaus!" :mad:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Kyllä System Administraattori varmaankin ymmärtäis :rolleyes:

Mutta asiasta kolmanteen, en vielä ehtinytkään kehua, että meitin pikku prinsessa oppi jo kävelemään. Ei ollenkaan hullummin, kun ottaa huomioon että pimu täyttää 11 kk vasta 29.10. ja nyt ollaan juoksenneltu ihan omin avuin jo lähemmäs kaksi viikkoa, tätä ennen mentiin käsikädessä useampi viikko :)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
<STRONG>Mutta asiasta kolmanteen, en vielä ehtinytkään kehua, että meitin pikku prinsessa oppi jo kävelemään. Ei ollenkaan hullummin, kun ottaa huomioon että pimu täyttää 11 kk vasta 29.10. ja nyt ollaan juoksenneltu ihan omin avuin jo lähemmäs kaksi viikkoa, tätä ennen mentiin käsikädessä useampi viikko :)</STRONG>
Onneksi olkoon vaan, sillä kyseessä on niinkin vaikea tapahtuma, että se meinas eräältä pelleltä unohtua aivan täysin viime lauantaiaamuna kellit 4 matkalla baarista hotlaan :(

Tiedän siis kävelyn vaikeuden ja suuntaankin täten kaiken kunnioitukseni sinne Itävallan prinsessalle :) Siitä on hyvä jatkaa!!!!

Tblair2

Active member
Noniin. Siita se lahtee. Ne on aina niin ihania tossa iassa, mutta muutaman vuoden paasta niista tulee harmittavaisia. ;) :confused:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Tiedän siis kävelyn vaikeuden ja suuntaankin täten kaiken kunnioitukseni sinne Itävallan prinsessalle :) Siitä on hyvä jatkaa!!!!</STRONG>
Jaahas, sitä niinkun näytettiin stadilaisille mallia siitä miten ulkomailla vedetään viinaa? :eek:

Oliko edes pää aamulla pipi? Lensikö laatta? :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Tblair:
<STRONG>Noniin. Siita se lahtee. Ne on aina niin ihania tossa iassa, mutta muutaman vuoden paasta niista tulee harmittavaisia. ;) :confused:</STRONG>
kyllä ne osaa jo tossakin iässä olla välillä harmittavaisia (esim. tietää jo aivan hyvin mitä "EI!" & "NEIN!" tarkoittaa, mutta piruttaankaan ei usko, jos ei just satu huvittamaan...), vaan kaikeksi onneksi reilut 90% ajasta ollaan kuitenkin vielä ihania :)

...ensimmäinen opittu sana (siis sana jonka myös itse osaa toistaa) olikin muuten yllätysyllätys saksan ei elikä nein :rolleyes:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
<STRONG>

Jaahas, sitä niinkun näytettiin stadilaisille mallia siitä miten ulkomailla vedetään viinaa?

Oliko edes pää aamulla pipi? Lensikö laatta? </STRONG>
Itse asiassa stadilaiset näytti pelle-paralle kuinka viunasta vedetään. 19 alkoholiannosta illan aikana on jo varsin miehekäs toimitus. Kaveri tosin laittoi yhdellä paremmaksi :( ...tai siis :D

Pää oli pipi juu, mutta quatro stazzionea en heitellyt. Väsy siitä tosin tuli, jota paikkaillaan edelleen. Parasta siinä oli se, että seuraavana iltana menin faijan luo ja siellä illallisen ja saunan ohessa kupitettiin taas varsin miehekkäästi... arvaahan mitä siitä sitten seurasi sunnuntaille :(

Ei sovi kultivoituneelle kosmopoliitille tuo suomalaisten tahti enään :D :D ;) Mietinkin just siinä, että noin kahteen vuoteen en ole ollut kunnolla humalassa ja kun tollasen neljän päivän kuurin ottaa, niin kroppa huutaa kyllä äiti teresaa! :eek: :eek: Ei mikään ihme!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
No nyt kun jo alotit, niin kerros ny meille vielä, mikä tää juttu Tigerin portsarin kanssa oli? :eek:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ei mikään kummempi. Tultiin sisään (jonon ohi tietysti ;) ) ja noin viis sekkaa sen jälkeen kun oltiin saatu juomat ja parkkeerattu juttelemaan, niin yks juniori-poke alkaa räyhäämään kaverille, et "mitä vittuu sä tönit, haluutsä lentää ulos???".

Kun tilanne oli kuitenkin se, että mä juttelin tämän kaverin kanssa ja en todellakaan nähnyt hänen tönivän ketään, niin mua alko aivan armottomasti vituttamaan tällanen suomalainen "poke on kingi" mentaliteetti. Otin askeleen eteenpäin ja aloin, varsin voimakkaalla äänellä, kritisoimaan tän juniorin toimia.

Yksityiskohtiin sen kummemmin menemättä hän päättikin alkaa heittää mua ulos kuulemma uhkaavan käytökseni takia :eek: Mulle se ei ollut ongelma. Sanoin sille, että tää onkin niin paska mesta, että itse asiassa sopii mulle oikein hyvin tämän ravintolassanne viettämäni kolmen minuutin jälkeen... nyt vaan pitäis noi kaverit saada mukaan... mitäs tehtäis?

"Haluutsä et mä heitän sut ulos? Haluutsä et mä heitän sut ulos?" gallup-visailun saattelemana pyysin tätä poikaa sitten hieman syrjemmälle ja selitin tilanteen ja pari muutakin asiaa. Kuinkas ollakaan poke ilmoitti ottavansa 'taka-askeleen' ja toivottavansa hyvää illan jatkoa :eek: ;) Kävipä vielä pyytämässä kaveriltakin anteeksi erehdystään.

Puristimme pojan kanssa kättä ja se oli siinä. Ei sen kummempaa :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>"Haluutsä et mä heitän sut ulos? Haluutsä et mä heitän sut ulos?" gallup-visailun saattelemana pyysin tätä poikaa sitten hieman syrjemmälle ja selitin tilanteen ja pari muutakin asiaa. Kuinkas ollakaan poke ilmoitti ottavansa 'taka-askeleen' ja toivottavansa hyvää illan jatkoa :eek: ;) Kävipä vielä pyytämässä kaveriltakin anteeksi erehdystään.</STRONG>
Onks sulla mahdollisesti sisilialaisia sukulaisia? :eek: :rolleyes: