Ulkomaanpellejen terassiotsikko

Tblair2

Active member
Mita jumalauta. Havittiin pois ykkossivulta. Yksin pidan laivaa pinnalla. Muut vaan ryyppaa ja sairastaa. :eek:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Bojojoinggg!!!!

Tervetuloa takas Suomesta! (kiitos) Nyt elbaan pari kolme päivää, että jaksan taas tätä omaa väritöntä elämääni.

(terveiset Tigerin järkkärille ;) )

Tblair2

Active member
No tulihan se sielta!! Tassa on vedetty viikko minimimiehityksella. :D :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Taitaa toimia f1-forumikin minimimiehityksellä, kun taas vaihteeks heittää erroria :rolleyes:

Päätettiin sitten muuttaa! Ei kuitenkaan kovin kauas vaan kerrosta alemmas, täsmälleen samanlainen kämppä kuin meillä, paitti että siinä on puutarha!

Entiset asukkaat on vielä rakentanu siihen puutarhaan vielä uima-altaan (sellanen maanpäällinen ja läpimitaltaan yli kolmemetrinen), niin että kelpaa sitten kesällä pulikoida :D

ja grillataan tiätty niin maan perkeleesti!!!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Originally posted by OoPee:
<STRONG>Taitaa toimia f1-forumikin minimimiehityksellä, kun taas vaihteeks heittää erroria :rolleyes:
</STRONG>
Juu, ei oikein ole meikalaisella onnistunut tanne paaseminen tanaan... :(

Nyt nayttaa toimivan jotenkin kutenkin.

Entiset asukkaat on vielä rakentanu siihen puutarhaan vielä uima-altaan (sellanen maanpäällinen ja läpimitaltaan yli kolmemetrinen), niin että kelpaa sitten kesällä pulikoida :D
ja grillataan tiätty niin maan perkeleesti!
Tervetuloa uima-altaan "omistajiin". Nyt siita saanee taas mainita? :D

Millos meidat kutsutaan grillipartyihin? :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Myllis:
<STRONG>Tervetuloa uima-altaan "omistajiin". Nyt siita saanee taas mainita? :D

Millos meidat kutsutaan grillipartyihin? :rolleyes:</STRONG>
Joo, sopimuksia ei oo vielä tehty, joten periaatteessa homma voi tietty vielä peruuntua, mutta eiköhän tuo tällä viikolla selviä lopullisesti. Mutta kun nimet on paperissa, niin perustetaan me Myllis vaikka ihan ikioma uima-allastopikki :D

Hurautat vaan Wieniin, niin kyllä me krillijuhlat aikaan saadaan :)

Tblair2

Active member
HAASTE!!

Mina haastan kaikki ulkomaanpellet golfturnaukseen (www.electrotank.com). Sovitaan puolen tunnin sessio johonkin aikaan kun kaikilla on vapaata. Ilmoittautumisia otetaan vastaan tiistaina 22.10.2001 lahtien. Haaste koskee vain ulkomaanpelleja. Nimia alle kiitos!

:D :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Kyllä se mulle käy. Eilen tosin pelasin sitä taas pitkästä aikaa ja tuli kai 8 yli 'par' in, joten voin lähteä altavastaajana ilman paineita kisaan mukaan.

Mulle paras aika ois 13-14 keski-Euroopan aikaa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mä en nyt valitettavasti osaa vielä tähän hätään sanoa, että millon mulla olis putkeen puoli tuntia aikaa ilman ulkopuolisia häiriötekijöitä. Sorge.

Tblair2

Active member
Kamoon Oopee...Yksi on jo ilmoittautunut. Taytyy tsekata voiks sita pelata enemman kun kaksi pelaajaa kerrallaan. Jos saatais esim. Myllis, Tblais, Oopee, Noppis niin siina olis kaikki kaikkia vastaan 3 matsia. Lopussa vois laskea taulukon. Voitosta 2 pistetta tasurista 1 ja tappiosta ei mitaan. Ei kiiretta pojat. Aikaa loytyy. Otetaan rauhallisesti. :rolleyes:

Tblair2

Active member
Jos on aikaa sivuja vaihtaa, niin on myos aikaa pelata minigolffia. ;) :rolleyes:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Originally posted by Tblair:
<STRONG>HAASTE!!

Mina haastan kaikki ulkomaanpellet golfturnaukseen (www.electrotank.com). Sovitaan puolen tunnin sessio johonkin aikaan kun kaikilla on vapaata. Ilmoittautumisia otetaan vastaan tiistaina 22.10.2001 lahtien. Haaste koskee vain ulkomaanpelleja. Nimia alle kiitos!

:D :D</STRONG>
Mina olen mukana, mutta suosittelen ajankohdaksi Perjantaita, ja kello 15:00 - 15:30...

Mita sanoo muuut?

Tblair2

Active member
Minka maan aikaa? Mulle kay perjantai mainiosti. Oopee viela messiin... :) :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sorry, mutta perjantai 26.10. on Itävallassa pyhäpäivä, joten se ei mulle valitettavasti sovi. En kuitenkaan loukkaannu, jos pelaatte tuolloin ilman mua ;)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
No eihän kukaan kysynyt Itävallan kansallisista vapaapäivistä vaan pelaamisesta. Kai sä nyt sen takia duuniin tulet tahi kotona konees avaat. Vietät sitten siinä samalla jubileeumia tötteröhattu päässä ja simaa lasissa ;)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Pannaanko sitten vaikka Doonstig, eli sveitsilaisittain Torstai, ja kello sama, eli 15:00 CET ?