Originally posted by Formulanomi:
<STRONG>Ahaa...
Tuosta maasta mieleen jäi lähinnä paskat safkat (pelkkää sienikeittoa), saasteet, salaperäinen lompakon katoaminen...</STRONG>
Haa, sieni on puolalaisten suurta herkkua, ja nykyaan kun tykkaan sienista niin niita soin joka ruoan kanssa.
Keittoja puolalaiset kuulemma syovat jatkuvasti. Nain vaitti paikallinen kollega. Sain sairaan hyvaa Borschia jossain.
Saasteen maara on edelleen ihan uskomaton. Ei ne perkeleet putsaa ulostulo ilmoja millaan...
Ja lompakot katoaa. Nain varoittivat kollegat.
Itse asiassa nautin liikkua tallaisissa paikoissa silla muutaman autooni murtautumisen jalkeen haluan todellakin saada kasiini posilon joka yrittaa nussia multa jotain.
Taa on mun suuri haave. Maksaa joskus takaisin saatanan anonyymeille (ulkomaan-)pelleille

jotka ei tajua etta maailmasta loytyy myos vahemman helppoja uhreja.
Kavin paikallisessa mediamarketissa ostamassa pari DVD:ta ja CD:n ja joku helvetin finninaamainen pummi kavi repiin hihasta kun ei saanut multa rookia (luulen etta pummas rookia), ja kun tonaisin suht kovaa olkapaahan ja sanoin etta "get the fuck out of my way asshole" niin haippas hyvin nopeesti...