Kaks tuntia meni saatana aamulla kaikenmaailman prokollia täyttäessä ja poliisia ja ambulanssia odotellessa. Kaks kertaa ottivat puhalluskokeenkin (tulos tottakai 0.0), on kuulemma täällä käytäntö. Tosin puhalluskoe otetaan vain, jos onnettomuudessa on loukkaantuneita.
Turkin poika yritti väittää, että mulla ei ollut vilkkua päällä. No oli perkele ja vielä valotkin vaikkeivat ole edes pakolliset täällä ja vaikka ei olis ollutkaan, niin siitäkin huolimatta mulla olis nähdäkseni oikeus hiljentää ja pysähtyä vaikka antamaan tietä sieltä toiselta kadulta tulevalle, kyseessähän siis ei missään tapauksessa ollut äkkipysäys vaan mä ehdin jopa seistä pari sekunttia ennenkuin pamahti. Todistaja oli myös kovasti sitä mieltä, että minä seisoin nätisti ristekysessä kun kaveri ajoi takaa mopoinensa päälle, myönsi tosin ettei voinut nähdä oliko mulla vilkkua, koska seisoi väärällä puolella autoa. Uskaltaisin tässä vaiheessa väittää, että aika hankala on turkkilaisen vierittää syytä mun niskoilleni. Vastaantulleen Opelin kuljettaja oli eläkeläispappa, joka meni lähestulkoot shokkiin havaittuaan vajaan vuoden vanhan autonsa kärsineen huomattavia vaurioita. Noh, rauhoittelin sitä sitten siinä ja revin romua irti Opelista (kolme poliisia seisoi vieressä eikä kukaan halunnut auttaa pappaa, joten minäpä autoin ja totesin vielä kovaan ääneen, että eihän tuo nyt niin vaikeaa ollutkaan wink ), että pääsee myöhemmin ajamaan korjaamolle.