ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Vidu, taa on muuten nopee taa netti taalla kentalla... eek!

Tilasin tanaan himaan ADSL:n, joten kohta nakee miten tuo homma muuttuu vanhasta 56:sta.

Joka tapauksessa tuo 56K on nopeampi kuin meidan duunin yhteys, joka on ihan perseesta. :mad:

Tblair2

Active member
Jjjjeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!

:D :D

Fulham 3 - Spurs 2!!! Puoliajalla 0-2 tappiolla ja mielet maassa. Tottenham faneja Fulhamin paadyssa ja tappelu. Toisella puoliajalla yhta maalia ja voittomaali 95 minuutilla yliajalla!!!! Ensin Junichi, sitten Steed(rp) ja yliajalla Sylvain(Monica wink )Legwinski!!!!!!!!!!! :cool:

Ja nyt laulamaan. Kaikki ulkomaanpellet mukaan!

(Volare)

Al Fayed ooooh....Al Fayeed ooo-ooo-oo-oh. He wants to be a brit and QPR are shit...

(Quantanamera)

One Sean Davis. There's only one Sean Davis. One Seaaan Daaaaaviiis. There's only one Sean Daaaviiis.

(Winter wonderland)

...walking Inamoto wonderland

:D :D

Ja Spurs faneille laulettiin:

Say you're not on top of the league say you're not on top of the league.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Teba, ei ollut ainoa "outo" ottelu eilen. Pooli söösi voittonsa, ManU hävis Jääskeläiselle,...

Hyvä homma :cool:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Mää rupeen laitteleen pullaa ja keksejä pöydälle. Kahvi ja siideri tulee kohta alakerran keittiöstä. Ohjelmassa myös arpajaiset, jossa pääpalkintona on... noh, pidän teitä hetken vielä jännityksessä.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Voi vittu!!!!!

Ja taas kolisi :(

Seisoin aamulla risteyksessä aikeissa kääntyä oikealle, kun Turkkilainen ajoi mopolla takaa päin. Raapas mennessään (eli siis vasemmalta ohitseni ilmojen halki lentäessään) mun autosta (Pösö, ei se uus) koristelistat ja vetäs etuoven lomolle, sekä vastaantulöevasta Opelista etupuskurin ja lokasuojan paskaks ja näytti sieltä tulevan ainakin pesunesteet pihalle. Turkin mies kiidätettiin sairaalaan, ei kuitenkaan onneksi kovin vakavasti loukkaantuneena (jalkaa ja kylkeä valitti, pystyi tosin kävelemään ja huom! ennenkaikkea syyttämään), ja mopo tietty tuusanpaskana.

Eikö niiden muslimien terrori-iskujen pitäny tapahtua jo eilen? Ja huomennahan on vasta perjantai ja 13. doubtful

Hyvää huomenta :mad:

<small>[ 12-09-2002, 12:49: Message edited by: OoPee ]</small>

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Obbis, mieti vielä sitä Haideria! Ei näytä toi touhu siellä nyt yhtään hyvältä doubtful

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Kaks tuntia meni saatana aamulla kaikenmaailman prokollia täyttäessä ja poliisia ja ambulanssia odotellessa. Kaks kertaa ottivat puhalluskokeenkin (tulos tottakai 0.0), on kuulemma täällä käytäntö. Tosin puhalluskoe otetaan vain, jos onnettomuudessa on loukkaantuneita.

Turkin poika yritti väittää, että mulla ei ollut vilkkua päällä. No oli perkele ja vielä valotkin vaikkeivat ole edes pakolliset täällä ja vaikka ei olis ollutkaan, niin siitäkin huolimatta mulla olis nähdäkseni oikeus hiljentää ja pysähtyä vaikka antamaan tietä sieltä toiselta kadulta tulevalle, kyseessähän siis ei missään tapauksessa ollut äkkipysäys vaan mä ehdin jopa seistä pari sekunttia ennenkuin pamahti. Todistaja oli myös kovasti sitä mieltä, että minä seisoin nätisti ristekysessä kun kaveri ajoi takaa mopoinensa päälle, myönsi tosin ettei voinut nähdä oliko mulla vilkkua, koska seisoi väärällä puolella autoa. Uskaltaisin tässä vaiheessa väittää, että aika hankala on turkkilaisen vierittää syytä mun niskoilleni. Vastaantulleen Opelin kuljettaja oli eläkeläispappa, joka meni lähestulkoot shokkiin havaittuaan vajaan vuoden vanhan autonsa kärsineen huomattavia vaurioita. Noh, rauhoittelin sitä sitten siinä ja revin romua irti Opelista (kolme poliisia seisoi vieressä eikä kukaan halunnut auttaa pappaa, joten minäpä autoin ja totesin vielä kovaan ääneen, että eihän tuo nyt niin vaikeaa ollutkaan wink ), että pääsee myöhemmin ajamaan korjaamolle.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Nopeahuoli:
Mää rupeen laitteleen pullaa ja keksejä pöydälle. Kahvi ja siideri tulee kohta alakerran keittiöstä. Ohjelmassa myös arpajaiset, jossa pääpalkintona on... noh, pidän teitä hetken vielä jännityksessä.
No niin, istukaa olkaa hyvät! On tullut aika siirtyä uudelle tuhatluvulle ystävät, kolleegat ja vihamiehet. Muistan aikoinani kun aloitin tämän asiapitoisen keskusteluni täällä (jo toiseen kertaan) ja mietin, että miltäpä se mahtaa tuntua kun minulla on joskus 7000 kommenttia täynnänsä. Astun ikään kuin isojen poikien huoneeseen. Ja nyt kun olen avaamassa sitä ovea, niin ei tää kyl tunnu yhtään miltään. Olo on vähän niin ois vetäny kolme tuntia käteen ja sit ei tuukkaan! eek! Homma ikään kuin lerpsahtaa!

Noh, ottakaa kuitenkin pullaa ja limpsaa ja pitäkää hauskaa! Olkaapa hyvä! ...ai niin ne arpajaiset... joo, palkintona on ilmapallo. Sen voi hakea poislähtiessä kassalta.

Jiihaa!!!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Vaikka jossain määrin tänään vituttaakin ja en ole aivan juhlatuulellakaan, niin siitä huolimatta sydämelliseset ja vilpittömät onnitteluni rakkaalle Belgian kolleegalleni! Ja vaikka aamuinen promilletestikin näytti pyöreää nolla, niin siitä huolimatta totean vastoin kotimaisia perinteitä olalle kopauttaen, että sä oot saatana hyvä jätkä! :)

Kappas, mullakin olis kohtapuoliin kuusdonaa täynnä! eek!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mihinkäs nämä juhlapullat ja -kahvit maksetaan?

Muuten onnea mieheksi tulemisen johdosta, Noppendaali :cool:

Tblair2

Active member
Jees! Tuohon on viela meilla 'amatooreilla' paljon matkaa. :cool:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
OoPee:
...vastoin kotimaisia perinteitä olalle kopauttaen, että sä oot saatana hyvä jätkä! :)
Joo mä tiedän! :D :D wink

Eikä siinä mitään, kopauttele vaan olalle, mä en siitä paljoo hetkahda enkä homoks rupee nykyistä enempää herjaamaan. Tääl on jo tottunut kundeihin, jotka tervehtivät ja kiittelevät "poskipusuilla" eek!